Avatar billede jelboen Nybegynder
05. maj 2006 - 19:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flash playeren virker ikke i IE?

Hejsa..

Jeg har et problem, hver gang jeg logger på en side der kræver flash (har 8'eren) - vil flash objektet ikke loades. der kommer et lille ikon i øverste venstre hjørne (der hvor flash objektet skulle have været loadet) - jeg mistænker lidt IE for at have lukket for adgangen, jeg ved bare ikke hvordan jeg slår det fra. Kan nogle hjælpe?

ps. jeg har aktiveret ALT under Active-X i sikkerheds instillinger
Avatar billede coderdk Praktikant
05. maj 2006 - 21:10 #1
Har du prøvet at aktivere ActiveX igen for at se om det var det? ;)
Avatar billede jelboen Nybegynder
06. maj 2006 - 00:39 #2
ander muligheder?
Avatar billede olebole Juniormester
06. maj 2006 - 01:02 #3
<ole>

Et ikon ... hvilket?

/mvh
</bole>
Avatar billede jelboen Nybegynder
06. maj 2006 - 14:27 #4
hmm et lille ikon, ligesom hvis man ikke havde flash playeren installeret, - men på det her ikon er der 3 små geometriske figurer i røde, blå og grønne farver..
Avatar billede jelboen Nybegynder
19. maj 2006 - 11:52 #5
Problemet er løst.. Problemet lå i at flash playeren ikke virkede ordenligt. Jeg installerede en trial version af Macromedia Flash (som indeholder playeren) og det virkede igen