Avatar billede mons7 Nybegynder
15. november 1999 - 12:43 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Fedt menu billed til mapning i HTML

Jeg leder efter et billed som jeg kan mappe i HTML. Det skal være en masse aflange knapper som sidder ude i en venstre frame. Den skal helst være lidt futuristisk og gerne lidt StarCraft agtig, dog uden at direkte stjæle nogle af deres billeder. På forhånd tak!
Avatar billede styrelse Nybegynder
15. november 1999 - 14:40 #1
Kan man få en mail adresse?
Avatar billede mons7 Nybegynder
15. november 1999 - 14:42 #2
selvfølgelig!

mons7@email.com

har du da fundet noget?
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
15. november 1999 - 15:42 #3
Jeg har et fuldt ud udstyret interface. Jeg sender det lige til dig...
Avatar billede bjarte Nybegynder
16. november 1999 - 10:26 #4
hvlike overskrifte/linker skal den inneholde?

størrelse?

Avatar billede mons7 Nybegynder
16. november 1999 - 10:30 #5
Bjarte--> Det har jeg ikke helt besluttet endnu, men hvis jeg får din e-mail kan jeg jo skrive tilbage når jeg finder ud af det. Desuden kom dkkarpen først og jeg mangler stadig at kigge på hans forslag!
Avatar billede bjarte Nybegynder
16. november 1999 - 10:41 #6
bjarte@masfjorden.8m.com

står og i min info
Avatar billede mons7 Nybegynder
16. november 1999 - 10:41 #7
Det var lidt i stil med det dkkarpe tilbød mig, men uden den der store "skærm" det skal helst kunne være i en venstre frame på en 100 el. 200 pixels bredde. Måske kunne man lav en LILLE skærm nedenunder med en lille tekst beskrivelse. Hmm måske layers!
Avatar billede bjarte Nybegynder
16. november 1999 - 10:42 #8
litt mange trykkfeil i min første kommentar...
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
16. november 1999 - 12:29 #9
Jeg ser på det i morgen
Avatar billede bjarte Nybegynder
17. november 1999 - 09:34 #10
har noe jeg og... ikke veldig avansert.. men futursik og stilig....
Spiller ikke så mye starcraft. men her er i hvertfall et eksempel på en meny.

Hva du skal ha på den er opp til deg, jeg kan legge til logo og andre saker senere.

http://webhulen.subnet.dk/menu/

Avatar billede bjarte Nybegynder
17. november 1999 - 09:35 #11
det skulle være et svar....
Avatar billede bjarte Nybegynder
17. november 1999 - 09:41 #12
den må også være litt mindre...
det forslaget dskarpen kom med, er det mulig å se det?

Ellers kan jeg kasnkje lage en liten skjerm under... men da må det tekniske overlates til andre... men det kan ordnes...
Avatar billede mons7 Nybegynder
17. november 1999 - 11:06 #13
Bjarte-->
Tak for billedet. Jeg mailer dig en af de nærmeste dage med hvad knapperne skal hedde. Det med den lille skærm nedenunder behøves ikke!

dkkarpen-->
Selvom jeg har accepteret bjartes svar må du da meget gerne sende et nyt forslag til mig!
Avatar billede bjarte Nybegynder
18. november 1999 - 22:10 #14
ok da er det avgjort... men hvs ikke du skal ha noe med liten skjerm, du kan jo la noe stå nede i sjermen for alltid...
f.eks mail til deg eller.no

eller.dk ???
det er litt dumt at den skal stå tom... eller at den ikke skal stå der...

Avatar billede bjarte Nybegynder
18. november 1999 - 22:20 #15
ops.. jeg skiftet litt på bildets utforming.. men har det andre og.. så det er ingen fare... hvis du vil ha det...
Avatar billede bjarte Nybegynder
20. november 1999 - 23:26 #16
http://www.webhulen.subnet.dk/menu/

hvis du ikke har fått mailen ennå...