Avatar billede mnhweb Nybegynder
02. maj 2006 - 14:12 Der er 9 kommentarer

Script til at have mange sider kørende på en gang.

Hej alle sammen.

Er det muligt at lave et script, der gør man kan have ca. 100-150 forskellige websites åben/kørende på en gang og det kun fylder ligeså meget som når man har en side åben nede i browseren?

Håber der en der kan hjælpe mig.

På forhånd tak.

Martin
Avatar billede TRoXa Novice
02. maj 2006 - 14:13 #1
ehm man kan selvfølgelig lave 100-150 iframes med hver deres side, men er det fordi du er træt af internet explorer at du har 100-150 åbne af den, så er der et rigtig lækkert program www.avantbrowser.com som kører på internet explorer kernen, men er udbygget til det helt vilde og er meget meget hurtigere end internet explorer :)
Avatar billede TRoXa Novice
02. maj 2006 - 14:14 #2
inde i Avant Broswer er der Tabs, så man kan skifte mellem dem inde i programmet nærmest som var det nede i start bjælken, men det fylder kun som 1 program i start bjælken, og så er der sådan en slags bjælke bare inde i programmet :)
Avatar billede never_mind Nybegynder
02. maj 2006 - 14:15 #3
100-150 nej, men hvis du bruger f.eks firefox som browser kan du benytte tabbed browsing, så åbnes de i et vindue, og man skifter så tabs i toppen, men 100 sider, det ville jeg ikke gøre så bliver den meget meget langsom (hvis ikke den går ned), men hvorfor skal du også have 100-150 side åbne på en gang ?
Avatar billede mnhweb Nybegynder
02. maj 2006 - 14:21 #4
Er det så ikke muligt at lave et script man kan smide på ens server, hvor man adder disse 100-150 urls, som man så kun har åben via et vidue?
Avatar billede TRoXa Novice
02. maj 2006 - 14:24 #5
ikke udover hvis du har et specielt program der kan håndtere det som avantbrowser / FF osv.
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
02. maj 2006 - 14:30 #6
hvorfor vil du have 100-150 sider åbne?
Avatar billede mnhweb Nybegynder
02. maj 2006 - 14:39 #7
Det er fordi jeg tjener lidt penge ved siden af mit arbejde via auto surf - Det er derfor jeg søger et script som kan håndtere så mange sider på en gang!
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
02. maj 2006 - 14:44 #8
Tror ikke lige det er den måde de har tænkt sig...
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
19. maj 2006 - 09:50 #9
kørt lidt død? Luk spg