Avatar billede kaliffen2 Nybegynder
30. april 2006 - 18:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Netbank kan ikke loades

Hejsa
Jeg har et problem med netbank, jeg får bare et billede af et rødt kryds når jeg gerne vil køre det, i java consollen får jeg uderstående meddelelse, men kan stadigt ikke se hvad der er galt, nogen der kan hjælpe med en løsning til hvad jeg skal gøre?

Java Plug-in 1.5.0_06
Using JRE version 1.5.0_06 Java HotSpot(TM) Client VM
User home directory = C:\Documents and Settings\Ejer
----------------------------------------------------
c:  clear console window
f:  finalize objects on finalization queue
g:  garbage collect
h:  display this help message
l:  dump classloader list
m:  print memory usage
o:  trigger logging
p:  reload proxy configuration
q:  hide console
r:  reload policy configuration
s:  dump system and deployment properties
t:  dump thread list
v:  dump thread stack
x:  clear classloader cache
0-5: set trace level to <n>
----------------------------------------------------
basic: Stopping applet ...
basic: Removed progress listener: sun.plugin.util.GrayBoxPainter@132e13d
basic: Finding information ...
basic: Releasing classloader: sun.plugin.ClassLoaderInfo@17943a4, refcount=0
basic: Caching classloader: sun.plugin.ClassLoaderInfo@17943a4
basic: Current classloader cache size: 1
basic: Done ...
basic: Joining applet thread ...
basic: Destroying applet ...
basic: Disposing applet ...
basic: Quiting applet ...
basic: Joined applet thread ...
basic: Unregistered modality listener
basic: Registered modality listener
basic: Referencing classloader: sun.plugin.ClassLoaderInfo@17943a4, refcount=1
basic: Added progress listener: sun.plugin.util.GrayBoxPainter@c832d2
basic: Loading applet ...
basic: Initializing applet ...
basic: Starting applet ...
network: Connecting https://www.portalbank.dk/package/sdc/external/applet/dk/sdc/securityapplet/applets/logon/LogonApplet.class with proxy=DIRECT
network: Connecting https://www.portalbank.dk/package/sdc/external/applet/dk/sdc/securityapplet/applets/logon/LogonApplet/class.class with proxy=DIRECT
load: class dk.sdc.securityapplet.applets.logon.LogonApplet.class not found.
java.lang.ClassNotFoundException: dk.sdc.securityapplet.applets.logon.LogonApplet.class
    at sun.applet.AppletClassLoader.findClass(Unknown Source)
    at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)
    at sun.applet.AppletClassLoader.loadClass(Unknown Source)
    at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)
    at sun.applet.AppletClassLoader.loadCode(Unknown Source)
    at sun.applet.AppletPanel.createApplet(Unknown Source)
    at sun.plugin.AppletViewer.createApplet(Unknown Source)
    at sun.applet.AppletPanel.runLoader(Unknown Source)
    at sun.applet.AppletPanel.run(Unknown Source)
    at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
Caused by: java.io.IOException: open HTTP connection failed.
    at sun.applet.AppletClassLoader.getBytes(Unknown Source)
    at sun.applet.AppletClassLoader.access$100(Unknown Source)
    at sun.applet.AppletClassLoader$1.run(Unknown Source)
    at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
    ... 10 more
basic: Exception: java.lang.ClassNotFoundException: dk.sdc.securityapplet.applets.logon.LogonApplet.class
Exception in thread "Thread-12" java.lang.NullPointerException
    at sun.plugin.util.GrayBoxPainter.showLoadingError(Unknown Source)
    at sun.plugin.AppletViewer.showAppletException(Unknown Source)
    at sun.applet.AppletPanel.runLoader(Unknown Source)
    at sun.applet.AppletPanel.run(Unknown Source)
    at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
java.lang.NullPointerException
    at sun.plugin.util.GrayBoxPainter.showLoadingError(Unknown Source)
    at sun.plugin.AppletViewer.showAppletStatus(Unknown Source)
    at sun.applet.AppletPanel.run(Unknown Source)
    at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
basic: Exception: java.lang.NullPointerException
Avatar billede barklund Nybegynder
30. april 2006 - 19:04 #1
Java og JavaScript har ikke møj med hinanden at gøre (for ikke at sige intet). Prøv at finde Java-kategorien istedet :)
Avatar billede boxer Nybegynder
30. april 2006 - 19:36 #2
Hvis problemet er at du ikke kan komme på netbank, skal du læse dette:
http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#netbanken
Avatar billede olebole Juniormester
01. maj 2006 - 01:05 #3
<ole>

barklund >> fire bogstaver er da trods alt noget  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede kaliffen2 Nybegynder
01. maj 2006 - 17:13 #4
Prøver en anden!