Avatar billede gaun Nybegynder
29. april 2006 - 23:55 Der er 5 kommentarer

lag (lav frames pr sec) i wow

Hejsa og på forhånd tak for hjælpen.
Jeg spiller et spil, world of warcraft, (wow). og jeg får en frame rate på omkring 1 når jeg raider ( 40 mennesker sammen ). Hviklet i sagens natur gør det umuligt at spille. Jeg har søgt hjælp alle steder, og prøvet alt hvad jeg og andre kunne finde på.

Jeg har en 4 giga processer, 1 giga ram, mit internet er 2k/128
og mit nye grafikkort er et gforce 6600.

Jeg har kontroleret mit internet, med TDC som er min ISP, og de siger alt er ok. Jeg har da heller ikke latency in game.

Jeg har snakket med firmaet som har lavet min rooter, den er updateret og iorden.

Jeg har sikret mig at der ikke er en addon der køre i baggrunden, med addaware, samt er min computer virus fri.

Jeg har snakket med folk fra Blizzard firmaet som udgiver spillet, har prøvet alt hvad de siger, det hjælper heller ikke, og at mine settings ingame, samt hardware er i orden.

Hvilke settings er de optimale for mit kort? Er der andre ting der kan være skyld i mit lag? (lav fps)

Jeg har prøvet alt, og ingen kan løse mit problem. Jeg er desperat efterhånden.

Jeg er ikke så god til det med computere, så jeg håber i kan skrive et svar jeg kan forstå ;D

Håber i kan hjælpe mig
Avatar billede sendell Nybegynder
30. april 2006 - 09:14 #1
Hej Gaun, jeg er selv en ivrig WoW spiller og forstår fint dit problem. Hvor høj er din opløsning ude på skrivebordet? Dette kan tjekkes ved følgende: Højreklik på skrivebordet -> egenskaber -> avanceret. Denne opløsning du bruger i Windows skal gerne passe til den opløsning du bruger i spillet.

En anden ting som jeg lige falder over er dit internet. 128 op er ikke meget til online game. I et spil som World of Warcraft bliver der sendt meget data begge veje, da man tit er i rum med mange spillere som bevæger sig rundt.

Spiller du andre spil? Hvis ja, kører det så fint i de spil?
Avatar billede gaun Nybegynder
30. april 2006 - 15:35 #2
Hejsa tak for svaret.
1280x1024 er opløsningen begge steder.
De siger at 128 er rigligt til upload, og der ser ikke ud til at være noget der forhindre dette, men jeg vil da prøvet at upgrade det

Nej jeg spiller ikke andre spil online.
Avatar billede gaun Nybegynder
30. april 2006 - 16:28 #3
Jeg har instaleret alt igen, og jeg mener alt, formateret det hele, og reinstaleret det hele, stadig 1 fps. Det lidt underlige er at hvis jeg slår lyden fra stiger jeg til 2 fps, stadigt umuligt at spille.
Avatar billede sendell Nybegynder
01. maj 2006 - 08:26 #4
Du har selvfølgelig opdateret dine grafikkort-drivere?
Avatar billede gaun Nybegynder
01. maj 2006 - 23:09 #5
klart, og bios, netkort og så videre