Avatar billede plux Nybegynder
29. april 2006 - 11:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Netcoders.dk's brugerundersøgelses popup?

Hej, hvordan laver man sådan en popup som er på netcoders.dk's forside? Sådan en som sidder fast på siden og kan lukkes oppe i hjørnet?

Jeg er meget interesseret i at få afvide hvad det hedder og hvordan man laver det.

På forhånd tak,
Klaus Vers
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
29. april 2006 - 11:27 #2
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
29. april 2006 - 11:27 #3
I det hele taget findes der mange varianter her: http://dynamicdrive.com/dynamicindex17/index.html
:)
Avatar billede plux Nybegynder
29. april 2006 - 11:57 #4
Tusidne tak! Det var alt den hjælp jeg skulle bruge.
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
29. april 2006 - 11:59 #5
Nå, men tak for points :/
Avatar billede plux Nybegynder
30. april 2006 - 15:35 #6
Jeg ville skam også have givet dig point, men kan man ikke på en kommentar,kun hvis du har givet et svar! Jeg kunne i hvert fald ikke finde ud af det andet.. Undskyld...
Avatar billede apo Praktikant
30. april 2006 - 15:38 #7
Hvis ikke, folk selv lægger et svar skal du bede dem om det (Den eller dem, du vil give points). Herefter har du mulighed for at vælge navnet/navnene i en boks til venstre for kommentarboksen, og kan give points ved at klikke på 'Accepter' (tror jeg at knappen hedder).
Avatar billede plux Nybegynder
02. maj 2006 - 17:22 #8
ahh okay, sorry! det er jeg ked af dotcom1...
Avatar billede apo Praktikant
06. maj 2006 - 18:13 #9
Bare til orientering:

Hvis du kommer til, uønsket, at tage pointene selv, kan du altid oprette et nyt spørgsmål (f.eks. kaldet 'Points til dotcom1'), og derigennem give vedkommende de udlovede points.

Husk at lægge et linkt til det nyoprettede 'spørgsmål' i det aktuelle, og husk også at lægge et referencelink til det aktuelle spørgsmål i det nye - Så andre ikke undrer sig over hvorfor der tildeles points.

Det er altid en god idé, at læse reglerne for brug af Eksperten: http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Det er en god idé, at gemme linket til reglerne som bogmærke så man altid kan slå op i dem hvis man bliver i tvivl :-)