Avatar billede carlt Seniormester
29. april 2006 - 08:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Panda Titanium 2006 Antivirus + Antisppyware

Er i gang med at installere en digital signatur.
Men når jeg sidst i installationsforløbet har indtastet installationskoden kommer flg. fejlmeddelelse:
Din pc mangler en softwarekomponent. Gå tilbage for at installere din certifikatholder. Først derefter kan du fortsætte med installationen.
Jeg tror, det er Panda, der undervejs i installationen har blokeret for den pågældende komponent.
Hvad skal jeg gøre for at komme videre?
Avatar billede giorgio Nybegynder
29. april 2006 - 09:58 #1
har du fået komponenten til digital signatur installeret? den kan ses under start, programmer, digital signatur. det skal værei installeret, så har du det bør den være klar til inst.
Avatar billede kimn Nybegynder
29. april 2006 - 12:24 #2
sådanne programmer kan nogen gange blokere for installation af OCES cert.
hvis du har mulighed for det , så prøv at afinstallere Panda tools, installer cert. og så geninstaller Panda.
Jeg har selv oplevet dette ifm installation af digital signatur for kunder.
INDEN du gør dette, prøv at lukke Panda helt ned (hvis muligt) og installer så. Hvis det ikke virker så prøv 'den store tur'
Avatar billede carlt Seniormester
29. april 2006 - 13:49 #3
Ringede til TDC-support som sendte mig et link, der klarede problemerne. Men tak alligevel til giorgio og kimn.
Mvh
carlt