Avatar billede jjensen Juniormester
24. april 2006 - 14:20 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Virus på mit domæne?

Hej,

En af de programmører der hjælper mig siger der ingen forklaring er på at noget bestemt han har lavet ved mit forum, ikke virker.

Samtidig fortæller en besøgende, at når hun besøger www.britneyfan.dk siger hendes antivirusprogram at filen:  Js/won findes på siden!

Min host (Cliche(!) siger følgende da jeg bad dem evt. at undersøge:

"Hej
Vores antivirus program kommer ikke op med noget når vi er inde på din site. det er noget som du selv må kigge på hvis det er, da det er dine filer som problemet kan ligge i."

Hvordan finder jeg ud af om noget er galt?

Mange venlige hilsener
John
Avatar billede fbhzone Nybegynder
24. april 2006 - 14:39 #1
Jeg får heller ingen warnings.
\\fbh
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
24. april 2006 - 14:52 #2
hej jeg har nu været inde på din side og jeg få ingen advarseler af nogen art
mhv
torben
Avatar billede leif Seniormester
24. april 2006 - 16:24 #3
Heller ingen Antivirus peak her.
Avatar billede jjensen Juniormester
24. april 2006 - 19:10 #4
Jeg får at vide af vedkommendet at hun bruger VShield (er det McAfee?) og advarslen kommer efter lidt tid med at surfe rundt...

Forslag?
Avatar billede leif Seniormester
24. april 2006 - 19:17 #5
Det vil klart være en fordel hvia du kunne få af vide præcis hvilken side den kommer på.
Avatar billede jjensen Juniormester
24. april 2006 - 21:15 #6
Ikke på nogen bestemt får jeg at vide. Men jeg gætter på det hovedsageligt er ved at begå sig i forumet og på spillesiden (hvor man dog skal være medlem og have lavet 3 indlæg)
Avatar billede jesperfrier Nybegynder
25. april 2006 - 07:43 #7
Min Internet Explorer "døde" da jeg klikkede på FORUM. Fik først liv igen efter CTRL+ALT+DELETE.
Avatar billede snipez Nybegynder
27. april 2006 - 14:00 #8
mcafee fucker helt op når jeg kigger på siden
Avatar billede jjensen Juniormester
27. april 2006 - 14:09 #9
@snipez : hvad siger den der er galt, helt nøjagtig?
Avatar billede snipez Nybegynder
27. april 2006 - 14:12 #10
2 sek prøver igen
Avatar billede snipez Nybegynder
27. april 2006 - 14:18 #11
der er js/wonka Trojan på britney[1].htm
hvor efter den bare lukker ned(tror dog det er mit antivirus der gør det)
Avatar billede jjensen Juniormester
27. april 2006 - 14:20 #12
Oki - nu er jeg da noget længere. Tak for det :-)

Men hvad gør jeg så nu?
Avatar billede snipez Nybegynder
27. april 2006 - 14:20 #13
np
Avatar billede leif Seniormester
27. april 2006 - 14:27 #14
Er det en Wonka A eller Wonka B den melder ?
Avatar billede jjensen Juniormester
27. april 2006 - 14:31 #16
Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg skal gøre noget - hvad? Eller om det min host, der skal gøre noget?
Avatar billede snipez Nybegynder
27. april 2006 - 14:35 #17
siger kun wonka
Avatar billede jjensen Juniormester
12. oktober 2006 - 14:45 #18
Tak for hjælpen allesammen. Problemet løste sig...