Avatar billede harnbjerg Nybegynder
23. april 2006 - 19:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

IE går ikke til den indtastede side når jeg trykker på enter/go

Hvis jeg indtaster fx dr ctrl+enter så kommer jeg videre. Jeg har prøvet at scanne med Ewido og Spysweeper i fejlsikret tilstand ligeså med norman antivirus.

Er der nogen der kan hjælpe?
23. april 2006 - 20:02 #1
Ligner det denne 'sag': http://www.eksperten.dk/spm/704610 ?
Avatar billede harnbjerg Nybegynder
23. april 2006 - 20:57 #2
Ja, der er det samme. Jeg har prøvet at taste det viste ind i registreringsdatabasen, da det er en wxp har jeg også skrevet 0x401 uden mellemrum efter } og x er bogstavet x. Men det virker ikke, skal jeg slette den gamle dword eller ændre værdien for den?
24. april 2006 - 14:36 #3
Citat fra http://support.microsoft.com/kb/918165

Log on to the computer by using an account that has administrative credentials.
2. Click Start, click Run, type regedit, and then click OK.
3. Locate and then right-click the following registry subkey:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Shell Extensions\Cached
4. Point to New, and then click DWORD Value.
For Microsoft Windows XP-based or Microsoft Windows Server 2003-based computers, type the following:
{A4DF5659-0801-4A60-9607-1C48695EFDA9} {000214E6-0000-0000-C000-000000000046} 0x401
6. Right-click the value that you just created, and then set the Value data to 1.
7. Exit Registry Editor.
8. Use Task Manager to close the Verclsid.exe program or to restart the computer.

Så ka' du "Cut"/"Paste" linien direkte ind. Altså med SPACE de rigtige steder...
Avatar billede harnbjerg Nybegynder
24. april 2006 - 17:39 #4
Jeg havde tastet rigtigt første gang. Der gik åbenbart lidt tid inden det slog igennem?!?!?
Det virkede da jeg dobbelt klikkede på ikonet i adresselinien og så ventede i laaaaaaaang tid, så kom den.

Mange tak for hjælpen

Smider du et svar dr1
25. april 2006 - 06:50 #5
Ping...

(Det var et [svar]...)