Avatar billede bettevibsen Nybegynder
21. april 2006 - 20:21 Der er 6 kommentarer

Flere fora på et webhotel?

Jeg har netop oprettet et webhotel hos B-one og placeret et phpBB2.0.20 forum derpå.

Mit spørgsmål lyder: Kan jeg oprette mere end et forum på mit webhotel,jeg vil gerne have et forum,jeg har teste på, før jeg roder med opsætningen.

Ps. Jeg er ikke sikker på at spørgsmålet er oprettet det rigtige sted - undskyld
Avatar billede espersen Novice
21. april 2006 - 20:29 #1
jeps - bare brug et andet prefix til databasen
Avatar billede bettevibsen Nybegynder
21. april 2006 - 20:32 #2
Hvad er et prefix? Jeg er HELT GRØN hvad sådan noget angår
Avatar billede espersen Novice
21. april 2006 - 20:59 #3
se på billedet et stykke nede på http://www.phpbb2.dk/forum/viewtopic.php?t=3
(lidt forbi halv-vejs på siden)

phpBB2.dk er også et godt sted at finde råd og vejledninger

Dermed benytter du samme database - men det er muligt at se hvilken der hører til hvilket forum.
Avatar billede espersen Novice
23. april 2006 - 23:23 #4
kaster et svar...
Avatar billede espersen Novice
01. maj 2006 - 09:15 #5
er du kommet videre ?
Avatar billede espersen Novice
09. maj 2006 - 12:50 #6
husk at lukke