Avatar billede Slettet bruger
21. april 2006 - 14:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Asp Komponenter, kan det passe ?

Jeg fandt lige en webhoteludbyder (DanskWWW) som skriver:

Følgende komponenter er installeret som standard på servere som kører Microsoft Windows:

Dimac w3 JMail (SMTP og POP3)
Dimac w3 Sockets (Netværkskommunikation)
ServerObjects AspDNS (DNS-lookup)
ServerObjects AspMX (MX-lookup og e-mail-verifikation)
ServerObjects AspPing (Ping)
ServerObjects AspImage (Billedehåndtering)
ServerObjects AspInet (FTP)
Persits Software AspUpload (Filhåndtering)
Advantys AspSmartUpload (Filhåndtering)

____________________________

Men er det det generelt for alle webhoteller eller kun deres ?.
Altså er de komponenter på alle Windowsservere ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. april 2006 - 14:49 #1
Nej det er bestemt ikke generelt. Hvordan de enkelte hoteller gør det er meget forskelligt, nogle har forskellige komponenter liggende ligesom du skitserer. De fleste har f.eks. mail komponenter liggende. og andre afhænger det af hvilket hotel du har købt. Der findes enddan hoteller der tilbyder at du kan få egne komponenter installeret, men det koster normalt extra, og hotellet garenterer intet
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2006 - 15:09 #2
Okay tak-- men dvs. at DanskWWW har de nævnte komponenter på deres Windowsservere ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. april 2006 - 20:50 #3
tjaaa det er jo bare funktionalitet. Tag udgangspunkt i hvad du har behov for, der er jo ingen grund til at have komponenter man ikke har brug for