Avatar billede rapp Nybegynder
21. april 2006 - 11:32 Der er 5 kommentarer

response.write

"form action" smider værdien "Citroen Picasso" ind i feltet "bestillingaf" i fomularen ...
Men er det muligt i samme action at smide en værdi "subject" ..?
... altså samme formular bruges hver gang ..?

Link:
<form action="http://www.xxx.dk/Hosting/formular.asp?mode=Citroen Picasso" method="post" target="F2">
<input class="bestil_button" type="submit" name="Order" value="Bestil"></form>

Udsnit formular:
<input class="formfelt" type="text" name="bestillingaf" value="<% response.write mode %>" size="21"></td>
Avatar billede cyberkox Nybegynder
21. april 2006 - 11:40 #1
Ja, du tilføjer &subject= efter Citroen Picasso

Link:
<form action="http://www.xxx.dk/Hosting/formular.asp?mode=Citroen Picasso&subject=Emne" method="post" target="F2">
<input class="bestil_button" type="submit" name="Order" value="Bestil"></form>
Avatar billede keysersoze Guru
21. april 2006 - 11:40 #2
det ville jeg da mene - men det kommer an på hvor værdien skal komme fra; eks

<form action="http://www.xxx.dk/Hosting/formular.asp?mode=Citroen Picasso&subj=noget" method="post" target="F2">

<input class="formfelt" type="text" name="subject" value="<%=Request.Querystring("subj")%>" size="21"></td>
Avatar billede rapp Nybegynder
21. april 2006 - 14:18 #3
OK - måske ved du hvorn' jeg indsætter en "request" mere i denne linie.
... eks: objMail.Subject = "Rekv. nr.: "&request.form("rekvnr") Firma "&request.form("rekvnr")

objMail.Subject = "NCC - Rekv. nr.: "&request.form("rekvnr")

Er det muligt !!!
Avatar billede cyberkox Nybegynder
21. april 2006 - 14:41 #4
Hvis du nu vil indsætte fx. værdi fra feltet firma i den form, så skriver du:

objMail.Subject = "NCC - Rekv. nr.: "&request.form("rekvnr")&" - Firma: "&request.form("firma")
Avatar billede keysersoze Guru
25. maj 2006 - 13:02 #5
lukketid?