Avatar billede nollergrisen Nybegynder
20. april 2006 - 22:52 Der er 1 kommentar

Dele dokumenter på hjemmeside

Jeg har lige anskaffet mig en hjemmeside, som jeg skal bruge i forbindelse med arbejde på universitetet hvor vi er en gruppe som skal have adgang til de samme filer med mulighed for at uploade og downloade dem hver især.

Mit spørgsmål er hvordan jeg opsætter en sådan funktion, og da jeg er bedst bekendt med Frontpage, er det så muligt at lave funktionen derinde, således alle i gruppen kan gå ind på siden og hente alle dokumenter, såvel som uploade nye filer når de har skrevet nye ting de andre skal have.

Og i samme ombæring læste jeg om .htaccess, og dette gør vel ingen forskel for opsætningen af funktionen da denne umiddelbart administreres af to andre filer til varetagelse af adgangen alene?

Håber nogen kan hjælpe mig :-)
Avatar billede nollergrisen Nybegynder
26. april 2006 - 08:30 #1
Nå har selv fundet svar på mit spørgsmål, så nul point her ;-)