Avatar billede guskii Nybegynder
20. april 2006 - 22:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Media center/dvd fra harddisk

Jeg har nu opsat et media center, og kunne godt tænke mig at kunne afspille de dvd film som jeg har lagt ind på computeren, da jeg ikke gider rejse mig fra sofaen når der skal ses film. :)
Hvordan gøres dette..?
Filmene ligger i mapperne VIDEO_TS og AUDIO_TS.
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
20. april 2006 - 22:43 #1
kopiere alle filerne i video_ts mappen til disken og åbner en af vob filerne med enn medieafspiller... :)
Avatar billede guskii Nybegynder
20. april 2006 - 22:48 #2
Jeg tænkte mere på sådan at der var et billed af filmen i media center og så man bare kunne klikke.. Det skal være nemt og flot ellers kunne jeg jo lige så godt nøjes med windows xp og så til fjernsynes.. Media Center burde jo være smart..
Håber der ligger nogle svar.. Vender tilbage i morgen.
Avatar billede guskii Nybegynder
21. april 2006 - 07:50 #3
Er der ingen der har en løsning..
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
21. april 2006 - 14:07 #4
jeg har ikke set sådan et program der kan lave dette til media center... :(
Avatar billede guskii Nybegynder
11. juli 2006 - 20:01 #5
My Movies 2 klarede ærterne..