Avatar billede danneck Nybegynder
19. april 2006 - 17:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sider findes ikke efter opdatering

Hej

Efter opdatering af Windows inde på windows update er jeg kommet i problemer med internet explore.

Problemet består i at når man skriver adressen til en hvilken som helst side på nettet finder den ingenting, men står bare og leder!

Derimod virker alle de sider som man har til at ligge i Foretrukne fint!

Håber nogen har en ide om hvad der er i vejen.

P.S. Har gendannet computeren til et tidligere tidspunkt hvorefter det hele virkede igen, men så snart jeg opdaterede windows igen var problemet tilbage!
Avatar billede levithan Nybegynder
19. april 2006 - 18:16 #1
prøv at geninstallere internet exploerer efter du har lavet opdatering.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=1E1550CB-5E5D-48F5-B02B-20B602228DE6
Avatar billede solsikkehaven Nybegynder
20. april 2006 - 09:06 #2
Problemet har løst sig selv !!! ???? !!!

ellers mange tak for hjælpen !
Avatar billede solsikkehaven Nybegynder
20. april 2006 - 09:08 #3
levithan. Systemet er patchet til seneste niveau og derfor er geninstallation ikke muligt, ellers tager jeg meget fejl.

Men nevermind....min bruger meddelte at nu virkede det.....

Jeg tror lige jeg checker maskinen for spyware snarest, selv om det er en rimeligt nyinstalleret dunk (4 timer gammel på tidspunktet)
Avatar billede vejmand Juniormester
26. april 2006 - 11:50 #4
Fejlen er nu rettet af Microsoft. Hvis ikke du har automatisk update, så kør en Windows update og problemet er løst.
Avatar billede danneck Nybegynder
05. maj 2006 - 23:33 #5
Ja fandt også selv ud af at det var en fejl fra microsofts side af, men de fik lavet en ny opdatering her i sidste uge.