Avatar billede muullie Nybegynder
16. april 2006 - 21:44 Der er 6 kommentarer

hvordan laver man rammer til ydersiden af siden?

Jeg kan godt tænke mig at lave baggrund med rammer..Eks på denne side www.pspvenner.dk
Nogen ideer om hvordan den laves??
Avatar billede robn Nybegynder
17. april 2006 - 00:36 #1
Rammen er en border uden om den tabel, som indeholder alt andet end baggrundsbilledet.
Avatar billede muullie Nybegynder
17. april 2006 - 08:46 #2
tak. så har jeg da lært nogen :o) hvordan laver man den eller hvor kan man hente sådanne border??
Avatar billede robn Nybegynder
18. april 2006 - 00:49 #3
en tidl. kommentar ved middagstid idag ser ud til at være forsvundet i cyberspace, så du får den igen. Prøv at lege med denne kode:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
<html>
<head>
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=ISO-8859-1">
<title>ramme</title>
<style type="text/css">

html, body{
margin: 0px;
padding: 0px;
border: 0px;
color: #fff;
background-color: #c6f;
}

#container{
background-color: #0f0;
width: 760px;
height: 400px;
margin: 50px auto 0 auto;
border-width: 15px;
border-color: #B18634;
border-style: ridge;
color: #fff;

}
</style>
</head>

<body>
<div id="container">
&nbsp;
</div>
</body>
</html>

dit link validerer ikke, så se om du kan arbejde videre på dette forslag.
Avatar billede muullie Nybegynder
18. april 2006 - 08:21 #4
Mange tak for denne svar, vil så prøve den. Fortæl mig hvordan jeg giver dig point vil jeg også blive glad :o)
Avatar billede frankeweb Nybegynder
18. april 2006 - 08:28 #5
<td style="border-left: solid 1px #000000; border-right: solid 1px #000000; border-top: solid 1px #000000; border-bottom: solid 1px #0000000">
Avatar billede robn Nybegynder
18. april 2006 - 23:10 #6
Det med point kan du læse om her
http://expfaq.1go.dk/
Finder du:
En bruger har løst mit problem, men jeg kan ikke give ham points?
Brugeren har kun lagt en kommentar, hvilket ikke kan kvitteres med point. Du beder ham om lave et svar. Når han har gjort det, kan han tildeles points.
tak for point