Avatar billede syngredk Nybegynder
16. april 2006 - 15:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Økonomistyring i Access Database

Hej

Jeg leder efter en Access Database til økonomistyring, herunde skrivning af fakturaer og dertil hører.

Jeg har tidligere obseveret en Access Database (økonomistyring) fra et revisionsfirma. Det har dog ikke lykkedes mig, at opspore det igen og håber derfor på jeres hjælp - om nogen evt. kender det.

Dette firma, havde lagt den gratis ud på deres hjemmeside som alle frit kunne benytte sig af.

Databasen indeholdt:
- Simpel økonomistyring (debet/kredit)
- Skrivning af faktura/ordre
- Register over leverendøre m.v.
- Register over egne produkter m.v.

Og en masse andet godt - håber at nogle kan hjælpe. Mener jeg tidligere har fundet frem til virksomheden herinde, men kan ikke finde spørgsmålet på Eksperten.dk
Avatar billede renolde_dk Nybegynder
13. juli 2006 - 09:35 #1
Kan det evt. være http://www.sigmaregnskab.dk/ som du snakker om?

Det er jeg selv ved at finde ud af at benytte.
Avatar billede syngredk Nybegynder
13. juli 2006 - 23:19 #2
renolde_dk --> Tusind tak, lige den jeg efterlyste som jeg tidligere har benyttet mig af! Kanont du lige kunne huske det, du får hermed 30 point direkte ned i lommen!

Endnu engang tak..