Avatar billede maiken Nybegynder
05. maj 2001 - 11:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Flere popups på samme side

Hvad er koden hvis jeg vil have flere popups på en side.
Jeg har lavet en side med 4 \"links\" på som hver især skal poppe op med hvert deres materiale. De skal ikke poppe op af sig selv, de skal aktiveres ved tryk.
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
05. maj 2001 - 11:18 #1
Kan du lave én? Så handler det bare om at de har forskellige navne. Hvis du vil åbne et vindue med et navn der findes i forvejen, så bruges det samme vindue igen, og det er det du vil undgå
Avatar billede maiken Nybegynder
05. maj 2001 - 11:20 #2
Nej jeg fatter ikke javascript på det niveau
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
05. maj 2001 - 11:24 #3
Prøv denne kode, ikke testet:

<a href=java script:w1 = window.open(url,\"Pop1\",\"width=320,height=240,scrollbars=yes,location=no,resizable=no,status=no,menubar=no,toolbar=no,top=50,left=50\");w1.focus()\">window 1</a><br>
<a href=java script:w2 = window.open(url,\"Pop2\",\"width=320,height=240,scrollbars=yes,location=no,resizable=no,status=no,menubar=no,toolbar=no,top=50,left=50\");w1.focus()\">window 3</a><br>
<a href=java script:w3 = window.open(url,\"Pop3\",\"width=320,height=240,scrollbars=yes,location=no,resizable=no,status=no,menubar=no,toolbar=no,top=50,left=50\");w3.focus()\">window 3</a>

Alle de mange parametre kan undværes, de er der blot for at vise mulighederne
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
05. maj 2001 - 11:26 #4
FEJL!!

<a href=\"java script:w1 = window.open(url,\'Pop1\',\'width=320,height=240,scrollbars=yes,location=no,resizable=no,status=no,menubar=no,toolbar=no,top=50,left=50\');w1.focus()\">window 1</a><br>
<a href=\"java script:w2 = window.open(url,\'Pop2\',\'width=320,height=240,scrollbars=yes,location=no,resizable=no,status=no,menubar=no,toolbar=no,top=50,left=50\');w1.focus()\">window 3</a><br>
<a href=\"java script:w3 = window.open(url,\'Pop3\',\'width=320,height=240,scrollbars=yes,location=no,resizable=no,status=no,menubar=no,toolbar=no,top=50,left=50\');w3.focus()\">window 3</a>
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
05. maj 2001 - 11:27 #5
url skal skiftes ud med den side du vil have åbnet:

a href=\"java script:w1 = window.open(\'side1.htm\',\'Pop1\',\'width=320,height ...

osv
Avatar billede maiken Nybegynder
05. maj 2001 - 11:42 #6
Jeg kan se at der mangler en stump kode men ikke hvad. Jeg sidder og arbejder i tabeller og der skal det også virke.
Koden skal virke inde på denne side
vi2.dk - date hvor de tilmeldte skal have et popupvindue hver under annonce. Jeg fatter minus, men jeg kommer også fra randers :-) (fik du den)
Avatar billede maiken Nybegynder
05. maj 2001 - 11:43 #7
Tror ikke du får meget ud at at kikke ind for du kan ikke se koden så den er her

</head>

<body bgcolor=\"#6F6F6F\" text=\"#C0C0C0\" link=\"#C0C0C0\" vlink=\"#C0C0C0\" alink=\"#C0C0C0\">

<p align=\"center\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\">Avanceret</font></p>
<div align=\"center\">
  <center>
  <table border=\"0\" width=\"90%\">
    <tr>
      <td width=\"12%\" align=\"center\"><b><font size=\"2\" face=\"Verdana\">Landsdel</font></b></td>
      <td width=\"9%\" align=\"center\"><b><font size=\"2\" face=\"Verdana\">e-Mail</font></b></td>
      <td width=\"13%\" align=\"center\"><b><font size=\"2\" face=\"Verdana\">Synonym</font></b></td>
      <td width=\"7%\" align=\"center\"><b><font size=\"2\" face=\"Verdana\">Køn</font></b></td>
      <td width=\"8%\" align=\"center\"><b><font size=\"2\" face=\"Verdana\">Alder</font></b></td>
      <td width=\"51%\" align=\"center\"><b><font size=\"2\" face=\"Verdana\">Annonce</font></b></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width=\"12%\" align=\"center\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\">Jylland</font></td>
      <td width=\"9%\" align=\"center\"><a href=\"mailto:madsant@mail.tele.dk?subject=En date fra vi2.dk\"><b><font size=\"2\" face=\"Verdana\">Send</font></b></a></td>
      <td width=\"13%\" align=\"center\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\">Mads</font></td>
      <td width=\"7%\" align=\"center\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\">Mand</font></td>
      <td width=\"8%\" align=\"center\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\">26</font></td>
  </center>
      <td width=\"51%\" align=\"center\">
        <p align=\"left\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\">Jeg søger en pige,der vil
        være min slavetøs.<br>
        </font></td>
    </tr>
  <center>
    <tr>
      <td width=\"12%\" align=\"center\"><font face=\"Verdana\" size=\"2\">Jylland</font></td>
      <td width=\"9%\" align=\"center\"><a href=\"mailto:golfermann1@yahoo.no?subject=En date fra vi2.dk\"><font face=\"Verdana\" size=\"2\"><b>Send</b></font></a></td>
      <td width=\"13%\" align=\"center\"><font face=\"Verdana\" size=\"2\">Golferen</font></td>
      <td width=\"7%\" align=\"center\"><font face=\"Verdana\" size=\"2\">Mand</font></td>
      <td width=\"8%\" align=\"center\"><font face=\"Verdana\" size=\"2\">56</font></td>
  </center>
      <td width=\"51%\" align=\"center\">
        <p align=\"left\"><font face=\"Verdana\" size=\"2\">For lek og
        erotikk søkes dame eller par med sådant blik</font></p>
    </td>
    </tr>

    </table>

  </center>
</div>

</body>
Avatar billede visionmagic Nybegynder
05. maj 2001 - 19:27 #8
Håber du kan bruge denne???

/VisionMagic

<script language=\"JavaScript\">
<!--
function MM_openBrWindow(theURL,winName,features) { //v2.0
  window.open(theURL,winName,features);
}
//-->
</script>
<p><a href=\"#\" onClick=\"MM_openBrWindow(\'pop.htm\',\'pop\',\'width=200,height=200\')\">POP
  0 </a></p>
<p><a href=\"#\" onClick=\"MM_openBrWindow(\'pop1.htm\',\'pop1\',\'width=200,height=200\')\">POP
  1 </a></p>
<p><a href=\"#\" onClick=\"MM_openBrWindow(\'pop2.htm\',\'pop2\',\'width=200,height=200\')\">POP
  2</a></p>
<p><a href=\"#\" onClick=\"MM_openBrWindow(\'pop3.htm\',\'pop3\',\'width=200,height=200\')\">POP
  3 </a></p>