Avatar billede guzman Nybegynder
10. april 2006 - 09:25 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Logo/banner til CS clans hjemmeside

Hey eksperter.

Jeg sidder igang med at lave en side, men når det kommer til logo/banner er jeg ikke såååå skarp.

Siden hedder MUH! & kan findes på http:/muh-clan.dk
Det må godt være lidt sjovt banner, da vi er en lille gruppe relax mennesker!
Avatar billede guzman Nybegynder
10. april 2006 - 09:26 #1
jeg mener selvfølgelig at siden ligger på denne adresse :: http://muh-clan.dk ::
Avatar billede dkshero Nybegynder
10. april 2006 - 19:02 #2
hvor stort skal det være?
Avatar billede guzman Nybegynder
11. april 2006 - 09:16 #3
Det nuværende er 760 pixels i bredde & 150 pixels i højde.
Højden er justerbar afhængeligt hvor'n du laver dine banner/logos .. men bredden er fast og skal ikke ændres!
Avatar billede guzman Nybegynder
11. april 2006 - 09:17 #4
Logoet skal bare kunne passe ind rent farvemæssigt til resten af siden!
Avatar billede innercitydk Nybegynder
13. april 2006 - 02:10 #5
Her er en idé. Det passer ikke helt i bredden, men måske I har en idé til at udfylde resten.

http://nhlogic.aspdotnet.dk/cownter.aspx

Vh
Avatar billede guzman Nybegynder
13. april 2006 - 09:00 #6
Hah .. den er da for griner den der.
Hvis du dropper lyden & ændre MUH til MUH! så er du får du points.
gider du mail mig den til mig på zahn@muh-clan.dk & skrive & indsætte et svar, så kan jeg point give dig !!!!
Avatar billede innercitydk Nybegynder
13. april 2006 - 10:01 #7
Det fikser jeg lige når jeg kommer hjem i eftermiddag..

Vh
Avatar billede innercitydk Nybegynder
13. april 2006 - 14:32 #8
Jeg har lige leget lidt med det.. Hvilken af de her kan du bedst lide?

http://nhlogic.aspdotnet.dk/cownter.aspx
Avatar billede guzman Nybegynder
14. april 2006 - 00:15 #9
Hey innercity .. jeg kan li' nr 1 & 2 - kan du maile mig begge?!?!?
Avatar billede innercitydk Nybegynder
14. april 2006 - 10:01 #10
Jeg mailede det hele til dig igår. Alle swf filer, fla og alle de billeder jeg har brugt. Jeg har lige sendt dem til dig igen. Brug den(de) udgaver der er vedhæftet i zip filen i den sidste mail. Jeg opdagede en fejl på logo 2 som jeg har rettet.

Vh Nicki
Avatar billede innercitydk Nybegynder
14. april 2006 - 18:06 #11
Hvis du ikke kender så meget til flash og har brug for hjælp til at få banneret vist på siden kan du bare lige maile til mig..

Vh
Avatar billede guzman Nybegynder
15. april 2006 - 15:07 #12
Hey du, jeg er kommet til at slette din mail, så jeg kan ikk maile dig tilbage der!
Og ja, jeg tror at jeg har brg for hjælp
Avatar billede innercitydk Nybegynder
16. april 2006 - 09:11 #13
Jeg har lige mailet et eksempel til dig hvor du kan se hvordan de indsættes i et php dokument.

Vh
Avatar billede guzman Nybegynder
09. februar 2007 - 19:52 #14
Hey innercity.

Er det muligt at du kunne sende mig det billed / flash igen ? jeg har desværre mistet den!
Avatar billede innercitydk Nybegynder
11. februar 2007 - 12:26 #15
Ja sagtens. Er din mail stadigvæk zahn@?