Avatar billede fredelu Nybegynder
07. april 2006 - 22:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

wep? meget gerne hurtigt svar

Hej eksperter
Jeg har instaleret et trådløst netværk som fungerede fint uden kryptering. Der skete så det at jeg forsøgte at slå wep kryptering til. Men noget er sket så det ikke fungerer længere
. Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede joryje Nybegynder
07. april 2006 - 22:24 #1
Har du sørget for at indtaste den rigtige Passphrase/WEP-Key i indstillinger til din trådløse netkort?
Avatar billede fredelu Nybegynder
07. april 2006 - 22:25 #2
når jeg forsøger at komme ind i menuen via http://192.169.2.1 kan den ikke finde siden. Jeg tror måske jeg leder efter en måde til at formatere krypteringen?
Avatar billede fredelu Nybegynder
07. april 2006 - 22:26 #3
jeg har såvidt jeg ved ikke indtastet nogen kode?
Avatar billede hldata Nybegynder
07. april 2006 - 22:37 #4
Som det ser ud  for  mig lyder det so du allerede har fået lukket dig selv ude, har har du ikke mulig hed for at koble dig op imod dit  tråd løse net  med kabel  kan du jo gå den vej  og så  ad den vej gå  ind og rette den til  sørg for at du vælger den samme krypterring i begge ender  og så ellers atste det samme Passphrase/WEP-Key ind på din PC som du laver i din router/accespoint
Avatar billede hldata Nybegynder
07. april 2006 - 22:38 #5
ellers må du jo bare til at resette dit accespoint
Avatar billede fredelu Nybegynder
08. april 2006 - 09:24 #6
hvordan gør man det?
det skal siges at jeg ingen forstand har på netværkskryptering.
I skal have tak for den hurtige hjælp indtil videre.
Avatar billede kenp Novice
09. april 2006 - 13:14 #7
Du sætter vel dit netværk op mens du er forbundet med kabel og ikke trådløst...
Avatar billede fredelu Nybegynder
10. april 2006 - 16:37 #8
jeg har løst problemet ved at genstarte min router. Det var faktisk ret simpelt.
Point går til hldata, håber det er fair for alle parter.
Mange tak for hjælpen.