Avatar billede lusk Nybegynder
14. november 1999 - 04:10 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

!!! DER SKER IKKE NOGET

jeg har fundet en tagwall !! den kan jeg ikke få til at virke, (www.jump.to/tagteam)
når man sender formen og kommer tilbage til .. tagwall. står der intet..
uddrag af html siden
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 3.0">
</head>

<body bgcolor="#1a4a56" text="#" link="#35AE35" vlink="#35AE35"
style="font-style: normal; text-decoration: none">

<h1 align="center">Add to our Guestbook</h1>

<p>Fill in the blanks below to add to our guestbook. The only blanks that you have to fill
in are the comments and name section. Thanks!</p>

<hr>
<div align="center"><center>

<table border="0" width="750" cellspacing="0" cellpadding="0">
  <tr>
    <td width="750" align="left"></td>
  </tr>
</table>
</center></div>

<p align="center">&nbsp;</p>

<form method="POST" action="/cgi-bin/formmail/FormMail.pl">
  <input type="hidden" name="recipient"
  value="http://home.worldonline.dk/~isl33616/guestbook.html"><input type="hidden"
  name="redirect" value="http://home.worldonline.dk/~isl33616/guestbook.html"><table
  border="0" cellspacing="5">
    <tr>
      <td><font face="Tahoma" color="#FFFFFF">Your Name:</font></td>
      <td><input type="text" name="realname" size="30"></td>
    </tr>
    <tr>
      <td><font face="Tahoma" color="#FFFFFF">E-Mail:</font></td>
      <td><input type="text" name="username" size="30"></td>
    </tr>
    <tr>
      <td><font face="Tahoma" color="#FFFFFF">URL:</font></td>
      <td><input type="text" name="url" value="http://" size="30"></td>
    </tr>
    <tr valign="top">
      <td><font face="Tahoma" color="#FFFFFF">Comments:</font></td>
      <td><textarea name="comments" COLS="50" ROWS="6"></textarea></td>
    </tr>
    <tr>
      <td></td>
      <td align="center"><input type="submit" value=" Tag! "></td>
    </tr>
  </table>
</form>

<hr>

Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. november 1999 - 04:28 #1
hehehehehehhe du kan sgu da ikke tilføje noget til siden bare ved at sætte recipient til at være en URL på en html side...

Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. november 1999 - 04:28 #2
*ROFLMAO*
Avatar billede lusk Nybegynder
14. november 1999 - 10:59 #3
no fucking kidding !!! skal der så stå
Avatar billede tomb3 Nybegynder
14. november 1999 - 11:42 #4
Din "recipient" skal være en database, som kan laves i PERL/CGI. PHP, ASP og JavaScript.

Men som det ser ud, har du lavet siden i FrontPage, hvor man kan lave en gæstebog på denne måde ( i think )

Det kræver bare at serveren understøtter FP98!
.....

Men et god råd er; Få en på eksperten til at lave hele gæstebogen og det hele i CGI eller PHP!

Avatar billede lusk Nybegynder
14. november 1999 - 12:13 #5
ja men !! jeg ikke har cgi rettígher !
Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. november 1999 - 12:18 #6
Gå ind på http://www.wiktor.dk og opret dig der.

så giver jeg dig en PHP fil som du kan bruge til en gæstebog...
Avatar billede lusk Nybegynder
14. november 1999 - 13:09 #7
det er nu en tagwall jeg skal bruge !! ligesom et messageboard
Avatar billede geeeet Nybegynder
14. november 1999 - 15:56 #8
SÅ kan du sq da skrive den om så der står messageborad i toppen istedet for gæstebog... Der skal jo stadig være en side hvor du skriver og en hvor du læser..
Avatar billede lusk Nybegynder
14. november 1999 - 17:30 #9
ok !! kan du så fortælle mig hvordan jeg skal opbygge en simpel messageboard uden asp og cgi ... ?
Avatar billede geeeet Nybegynder
14. november 1999 - 17:57 #10
Ja. gør som Cyberesben siger...

...og få hans script...
Avatar billede tomb3 Nybegynder
14. november 1999 - 22:19 #11
Argh fat dog at FP suger, og få det lavet i PHP/CGI eller ASP
Avatar billede lusk Nybegynder
14. november 1999 - 22:46 #12
ja når jeg får afvist ! at blive oprettet som bruger