Avatar billede funder2000 Nybegynder
06. april 2006 - 14:07 Der er 6 kommentarer

tilslutte alm. skærm til bærbar

hey håber i kan hjælpe, min kærestes bærbare pc er gået i stykker (skærmen) den har nok fået et tryk mens den har været lukket sammen, men anyway's når man tænder den kan man høre det kører normalt kan også se det der skulle ligne en baggrund på skrivebordet bare delt af en masse revner,
der er nogle filer på pc'en vi gerne vil have ud inden den bliver sendt til rep. jeg tog så stikket fra min alm pc skærm og satte ind i hendes bærbare det kører også fint under opstart, der kommer det win xp loading frem men så pludselig kommer der en besked på skærmen noget med nogle HZ khz vist nok
ved i hva jeg kan gøre???
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. april 2006 - 14:34 #1
Du skal sætte Hz ned på skærmen. Højreklik på skrivebordet->egenskaber->indstillinger->avanceret->skærm og sæt hz ned.
Avatar billede funder2000 Nybegynder
06. april 2006 - 14:42 #2
den står så langt nede som muligt 60. men nu kan jeg lige prøve igen her senere når jeg har tid så kan jeg lige skrive hvad det er at den nøjagtigt siger når jeg bytter om
Avatar billede c-holst Novice
06. april 2006 - 17:03 #3
en anden mulighed, bare lige for at bringe den i spil
http://sandberg.it/worldwide/prod.asp?prod=503-51
Avatar billede funder2000 Nybegynder
07. april 2006 - 10:03 #4
hej undskyld det har taget så længe, men har sat hz ned til 60 på min stationære skærm, og prøvede så igen, og fik følgende meddelelse

SIGNAL OUT OF RANGE
18,8 khz  -  30 (pil ned) h -hz

min skærm er en 19" CTX
bærbaren er af mærket acer
nogen andre forslag???
Avatar billede funder2000 Nybegynder
08. april 2006 - 08:49 #5
hey efter den havde stået og ventetet stykke tid med den besked kom den automatisk over på skærmen lol
Avatar billede c-holst Novice
10. juli 2006 - 23:10 #6
hvordan går så, har du brug for mere hjælp, ellers synes jeg du skal lukke trådan
hvh
carsten