Avatar billede anders_madsen Nybegynder
05. april 2006 - 15:24 Der er 10 kommentarer

Lynsøger er blevet tildelt genvejstasten Windows + e

Hej
Pludselig åbner genvejstasten Windows + e ikke Stifinder som den plejer, men i stedet for Lynsøger. Hvordan ændrer jeg det tilbage?
05. april 2006 - 15:37 #1
Måske denne -> http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no41 - nummer 41 ???
Avatar billede hcma Novice
05. april 2006 - 15:54 #2
eller en systemgendannelse ;o)
Avatar billede anders_madsen Nybegynder
05. april 2006 - 16:02 #3
Hej dr1: det har jeg tjekket - værdien står allerede til None. Har du andre ide´er?
05. april 2006 - 16:16 #4
... ikke umiddelbart...
Avatar billede gratis Nybegynder
05. april 2006 - 17:35 #5
Lynsøger hva er det ? windows almindelige søgeværktøj ?
Avatar billede anders_madsen Nybegynder
06. april 2006 - 08:24 #6
Ja, det er det almindelige søgeværktøj; den går via Denne computer og der kan man søge efter filer. Men man har ikke det samme overblik som i Stifinder.
Avatar billede gratis Nybegynder
06. april 2006 - 15:19 #7
ok, du har ikke installeret et program for nygeligt som evt. gør dette ? har ikke oplevet at tasterne/genvejene pludselig skifter pladser, derfor mit spørgsmål, ellers ka du som hcma foreslår bruge systemgendannelse
10. april 2006 - 22:09 #8
Status ?
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2006 - 23:11 #9
Jeg har oplevet det samme hos en kunde. Jeg fandt aldrig en løsning.
"lynsøger" Oh Shit! Its's is in Danich, så er det bare svært.
:-)
11. april 2006 - 09:43 #10
_Måske_ denne RegBase oprydder pakke:
RegCleaner -> http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm