Avatar billede bravida Nybegynder
02. april 2006 - 19:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vedr. B-one

Jeg skulle gerne havde lavet en backup af min database på B-one webhotel.
Jeg har fået at vide at man kan gøre det fra sin Mysql administration på B-one....Export/select all
Så er det at jeg ikke ved hvordan jeg skal gøre når jeg logger ind på administration på min B-one webhotel, for at lave denne backup.
Avatar billede jubee_dk Nybegynder
02. april 2006 - 19:40 #1
Du kunne fx indtaste i din foretrukne browser flg : http://phpmyadmin.dit domæne.dk

Og så skulle du gerne ha' brugernavn og password parat for de skal indtastes inden du får adgang til din PhPmyadmin:-)

Og så er det ellers bare at trykke på dit domænenavn i venstre side så menuen med Export kommer frem ..

Mere hjælp ?
Avatar billede bravida Nybegynder
02. april 2006 - 19:57 #2
Skal jeg så derefter vælg alle, prik i zipped og trykke på udfør. Hvor gemmer den så det henne.
Avatar billede jubee_dk Nybegynder
02. april 2006 - 21:02 #3
Hvis du gør det i "intet" - så kan du selv lave en txt fil til senere brug (marker alt/kopier) men hvis databasen fylder rigtig meget så kan det være en fordel at zippe lidt men ellers brug alle 3 måder hvis du er lidt usikker ..

Ved "Eksport" kan du se dine tables - du skal lige trykke på "vælg alle" hvis det er hele databasen du vil gemme.
Avatar billede jubee_dk Nybegynder
02. april 2006 - 21:03 #4
Filerne gemmes på din egen computer ..
Avatar billede bravida Nybegynder
02. april 2006 - 21:26 #5
Tusind tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2006 - 18:44 #6
export