Avatar billede cool-wil Nybegynder
01. april 2006 - 19:44 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Siden vises ikke på google

Hejsa alle, hvorfor kan jeg ikke søge på min side gennem google.

www.cwexpress.dk  jeg har metatags på index siden, nogle der kan komme med et forslag til hvorfor det ikke virker?

cw express
wil/
Avatar billede mnm2004 Nybegynder
01. april 2006 - 19:48 #1
Jeg har selv samme problem. Men ifølge google skal du tilføje siden. kan ikke lige huske siden. men gjorde jeg. og der skulle gå op til 2 uger før den bliver registreret. men hos mig virker det stadoig ikke (2 månneder)
Avatar billede levithan Nybegynder
01. april 2006 - 19:59 #2
Avatar billede keysersoze Guru
01. april 2006 - 20:00 #3
først og fremmest tager ting tid - 2-3 måneder kan det let tage før en side bliver bare nogenlunde indekseret. Dernæst så har du næsten lavet alle de fejl man kan gøre tror jeg; meta har stort set intet at sige, bruges de korrekt kan det hjælpe en smule og bruges de forkert vil man blive slagtet for det - i dine meta fortæller du fx at søgemaskinerne ikke skal følge links osv fra siden og det er jo ikke smart - ikke alle links fungerer på siden osv osv osv

læs lidt her; http://www.eksperten.dk/artikler/Generelt-IT/Soegemaskiner/
Avatar billede levithan Nybegynder
01. april 2006 - 20:01 #4
eller denne http://www.google.dk/search?hl=da&q=C+W+Express&meta=cr%3DcountryDK

dog er jeres hjemmeside ikke med. har du betalt for at komme på eller benytter du blot gratis funktionen i google. sidst jeg læste kunne der vist gå op til 3 månedere før man kom med i gratis verisonen
Avatar billede levithan Nybegynder
01. april 2006 - 20:03 #5
iøvrigt er der også en sort boks øveres på information siden det er der ikke på de andre. så hopper siden når man skifter det virker ikke smart.
Avatar billede k_bergmann Nybegynder
01. april 2006 - 20:04 #6
Hav tålmodighed :-)
Der kan godt gå lang tid før du kommer på, også selv om du har tilmeldt den.

I mellemtiden kunne du se lidt på din kode. Google og andre kan godt lide at den er
Se evt. her: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.cwexpress.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inlineefter W3C.

Du kan også tilmelde den dmoz.org.

- og til slut få styr på dine søgeord. META keywords. Det er farligt at gøre det på den måde du har gjort.
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. april 2006 - 21:46 #7
-Du behøver intet at betale for at komme med i google
-Det tager normalt 2 til 3 måneder at komme med
-Jo flere andre sites der linker til dig jo bedre placeret bliver du og jo hurtigere kommer du med
-En tilmelding til DMOZ på www.dmoz.org hjlper meget på placeringen
-Du bør validerer din side for at se om der er nogle småfejl
-Du bør læse de artikler derfindes her på sitet
Avatar billede cool-wil Nybegynder
02. april 2006 - 12:32 #8
tak for alle de gode svar, jeg har tilmeldt siden, og er ved at lave et udkast til en lidt pænere side :-) håbede bare på det gik lidt hurtigere på google, men jeg må jo lie lave noget tjeckup af html, lave bedre søgeord m.m ; er det forresten derfor mine adwords ikke vises, da siden ikke er indexseret endnu?
Avatar billede rejsernu Nybegynder
02. april 2006 - 14:05 #9
Hej Cool

På denne side
http://www.cwexpress.dk/profil.htm

Linker du til betilling.htm som ikke findes
Du burde rette linket til
bestil.htm som findes

Hilsen
Lars
Avatar billede cool-wil Nybegynder
02. april 2006 - 14:58 #10
hej lars
er noteret, ordner det lige når jeg kommer hjem.
Avatar billede rejsernu Nybegynder
02. april 2006 - 15:06 #11
Hej Cool

Godt

Lars