Avatar billede c0d3r Nybegynder
01. april 2006 - 19:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor forsvinder borderen

Jeg hved ikke hvorfor det er at når jeg har lavet to celler så er der kun border rundt om men der hvor de møder hinanden er der ik nogen???

Her er min kode:

<table style="position:absolute;top:120px;left:200px; border:1px solid #555555" cellspacing="0" cellpadding="2">
<tr>
    <td style="width:100px; height:15px; cursor:pointer; background-color:#CCCCCC; font-family:verdana; font-size:10px; color:#222222;" onmouseup="parent.location='http://www.eksperten.dk'" onMouseOver="this.style.backgroundColor='#DDDDDD'" onMouseOut="this.style.backgroundColor='#CCCCCC'">Side 1</td>
</tr>
<tr>
    <td style="width:100px; height:15px; cursor:pointer; background-color:#CCCCCC; font-family:verdana; font-size:10px; color:#222222;" onmouseup="parent.location='http://www.eksperten.dk'" onMouseOver="this.style.backgroundColor='#DDDDDD'" onMouseOut="this.style.backgroundColor='#CCCCCC'">Side 1</td>
</tr>
</table>
Avatar billede challenge Praktikant
01. april 2006 - 19:15 #1
Prøv i stedet:

<table style="position:absolute;top:120px;left:200px;" cellspacing="1" cellpadding="2" bgcolor="#000000">
<tr>
    <td style="width:100px; height:15px; cursor:pointer; background-color:#CCCCCC; font-family:verdana; font-size:10px; color:#222222;" onmouseup="parent.location='http://www.eksperten.dk'" onMouseOver="this.style.backgroundColor='#DDDDDD'" onMouseOut="this.style.backgroundColor='#CCCCCC'">Side 1</td>
</tr>
<tr>
    <td style="width:100px; height:15px; cursor:pointer; background-color:#CCCCCC; font-family:verdana; font-size:10px; color:#222222;" onmouseup="parent.location='http://www.eksperten.dk'" onMouseOver="this.style.backgroundColor='#DDDDDD'" onMouseOut="this.style.backgroundColor='#CCCCCC'">Side 1</td>
</tr>
</table>
Avatar billede c0d3r Nybegynder
01. april 2006 - 19:19 #2
tak det virker, rimlig lusket måde at gøre det på, husk at skriv som svar hvis du vil ha point
Avatar billede challenge Praktikant
01. april 2006 - 20:22 #3
Men det siger vel sig selv; Du lægger kun border på selve tabellen, og ikke på de to celler...
Men godt nok... :)
Tak for point