Avatar billede ss Nybegynder
01. april 2006 - 10:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Understøtter needhost SSI/include?

Hej,
Jeg er på udkig efter et webhotel og faldt over needhosts guld-hotel. Det er perfekt til mig, bortset fra at det ikke lader til at man kan inkludere i asp.

Er det nogle der har et ASP-hotel hos needhost?
Og hvis i har, kan man så bruge <!--#include file='fil.asp'-->?

På forhånd tak!
Avatar billede keysersoze Guru
01. april 2006 - 10:13 #1
Jeg kan ikke forestille mig at man ikke kan - er aldrig stødt på en asp/windows-udbyder hvor dette ikke kan lade sig gøre. Så selvom jeg ikke selv har prøvet needhost ville jeg ikke have bekymringer om hvorvidt de understøttede det eller ej.

Er du endelig i tvivl så kontakt dem evt selv; https://www.needhost.dk/index.php?cmd=kontakt så har du samtidig en rigtig god mulighed for at tjecke hastigheden på deres kundeservice.
Avatar billede ss Nybegynder
01. april 2006 - 10:44 #2
Jeg må desværre indrømme at jeg HAR snakket med dem og de sagde at de ikke understøttede SSI, men jeg synes ikke svaret lød alt for overbevisende.

Jeg vil virkelig gerne høre fra en der har haft eller har et hotel hos dem.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. april 2006 - 10:52 #3
SSI dækker over at inkludere i et .html - eller .shtml - dokument. Det har intet med ASP at gøre. Den include du viser i spørgsmålet er den del af ASP-definitionen, og kan ikke fjernes med en serveropsætning.
Avatar billede ss Nybegynder
01. april 2006 - 11:02 #4
Erik Jacobsen: Forstod ikke helt hvad du sagde, men siger du at <!--#include file='fil.asp'--> er ASP og er understøttet på alle hoteller hvor der er asp?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. april 2006 - 12:22 #5
Ja, det vil være understøttet hvis filen hedder .asp - men ikke nødvendigvis hvis den hedder .html eller .shtml.
Avatar billede ss Nybegynder
01. april 2006 - 16:36 #6
Ok, så kommandoen (<!--#include file='fil.asp'-->) er ikke nogen specifik SSI-kommando? Og smid lige et svar erik så kan i dele.

Tak begge 2!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. april 2006 - 16:58 #7
Jeg samler slet ikke på point, tak.