Avatar billede obmm Nybegynder
04. maj 2001 - 08:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

CloneCD

Et lille spørgsmål om noget der også driller mig. Når f.eks. jeg kopierer en data eller spil CD ( hvor hele brænding foregår perfekt ). Bagefter kan jeg ikke \"læse\" den brændte CD fordi den skriver at den er blevet til en Audio-CD, jeg har anvendt CloneCD, Hvad gør jeg forkert.
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. maj 2001 - 09:13 #1
Er CloneCD et program.
Jeg bruger kun Easy CD fra Adaptec.
Avatar billede obmm Nybegynder
04. maj 2001 - 10:03 #2
Ja.
Hvad betyder Strømningstab
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. maj 2001 - 10:16 #3
Strømningstab? er det en fejlmeddelelse.
Avatar billede makse Nybegynder
04. maj 2001 - 10:17 #4
Normalt når man brænder en CD kan man vælge mellem, om det er en ren Data CD eller en Audio+Data CD(Mixed mode) Der findes også andre typer!

Der burde være en indstilling for CD mode, som du så skal havde rettet til.
Avatar billede bluewest Nybegynder
04. maj 2001 - 10:26 #5
Når du brænder med CloneCD, kan du inde under indstillinger vælge hvilket slags \"format\" som CD-en skal brændes med.
I dit tilfælde skal du vælge \"RAW\", hvilket betyder at programmet kopierer alt data fra kilde-cd\'en.

Avatar billede obmm Nybegynder
04. maj 2001 - 10:45 #6
Strømningstab? er det en fejlmeddelelse.
Ja, når jeg prøver at brænde MP3 filer fra min harddisk.
Avatar billede obmm Nybegynder
05. maj 2001 - 15:41 #7
Strømningstab.?????????
Avatar billede obmm Nybegynder
05. maj 2001 - 19:07 #8
Jeg afslutter dette spørgsmål, for at oprette et nyt.
Avatar billede yaris Praktikant
05. maj 2001 - 23:51 #9
Hej obmm prøv at read og marker fast error skip og intilligent bad sektor scan det fungerede for mig da jeg har prøvet det samme
Avatar billede obmm Nybegynder
26. april 2003 - 12:15 #10
Lukket..