Avatar billede jbjerre Nybegynder
30. marts 2006 - 13:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tilpas Outlook i dag

Hej Alle.

Jeg er i gang med at tilpasse siden "Outlook i dag" men ryger ind i problemer når jeg vil åbne andre kalendre end min standart.

Min tilretning er foretaget med hjælp fra Microsofts "Costomizing the Outlook today page" (Fundet på nettet)

Det er henvisningen/stien til min ekstra kalender den er gal med.
Er der nogen der kan hjælpe med at udforme en korekt henvisning til den ekstra kalender.

Jeg har indsat et uddrag af min kode herunder

Med venlig hilsen
Jørgen Bjerre Nielsen.

____________________________________

</style>

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">

<!-- OUTLOOK OBJECTS FOR DATABINDING -->
<object id=CalList classid=CLSID:0468C085-CA5B-11D0-AF08-00609797F0E0
VIEWASTEXT>
    <param NAME="Module" VALUE="Calendar">
    </object>

<!--Her kommer problemet-->
<OBJECT id=CalList1 classid=CLSID:0468C085-CA5B-11D0-AF08-00609797F0E0
VIEWASTEXT>
<PARAM NAME="PATH" VALUE="D:\Outlook\Faelles">
<PARAM NAME="Module" VALUE="Kalender">

<OBJECT id=TaskList classid=CLSID:0468C085-CA5B-11D0-AF08-00609797F0E0 VIEWASTEXT>
<PARAM NAME="Module" VALUE="Tasks"></OBJECT>

<OBJECT id=MailList classid=CLSID:0468C085-CA5B-11D0-AF08-00609797F0E0 VIEWASTEXT>
<PARAM NAME="Module" VALUE="Inbox"></OBJECT>
Avatar billede kedde65 Praktikant
04. april 2006 - 20:17 #1
Du linker til en kalender der ligger på dit D:

<PARAM NAME="PATH" VALUE="D:\Outlook\Faelles">

den skal hedde noget med

<PARAM NAME="PATH" VALUE="outlook:kalender\fælles"> alt efter hvor den ligger henne

/Christian

ck@officekonsulenterne.dk
Avatar billede jbjerre Nybegynder
04. april 2006 - 21:32 #2
Hej Christian

Jeg har prøvet med følgende løsninger uden held
_____________________________________________________________________

<object id=CalList classid=CLSID:0468C085-CA5B-11D0-AF08-00609797F0E0
VIEWASTEXT>
    <param NAME="Module" VALUE="Calendar">
    <PARAM NAME="PATH" VALUE="outlook:kalender\faelles">
    </object>
_____________________________________________________________________

<object id=CalList classid=CLSID:0468C085-CA5B-11D0-AF08-00609797F0E0
VIEWASTEXT>
    <param NAME="Module" VALUE="Calendar">
    <PARAM NAME="PATH" VALUE="File://K:\Outlook\faelles">
    </object>
_____________________________________________________________________

<object id=CalList classid=CLSID:0468C085-CA5B-11D0-AF08-00609797F0E0
VIEWASTEXT>
    <param NAME="Module" VALUE="Calendar">
    <PARAM NAME="PATH" VALUE="Outlook:\\JBN-DESK\SharedDocs\Outlook">
    </object>
__________________________________________________________________________

Det skal for en god ordens skyld nævnes at flyttet min .pst fil til F-drevet så mine placeringer er nu:
    Outexmpl.htm - D:\Outlook\Outexmpl.htm

    Faelles.pst - \\JBN-DESK\SharedDocs\Outlook\Faelles.pst (Netværksplacering)
    Faelles.pst - K:\Outlook\Faelles.pst (Drev-placering)

Jeg har i egenskaber for "Outlook i dag" sat hjemmesideplacering til file:D:\Outlook\outexmpl.htm
__________________________________________________________________________

Hilsen JBjerre
Avatar billede jbjerre Nybegynder
20. august 2010 - 10:28 #3
Lukket