Avatar billede vibydk Nybegynder
30. marts 2006 - 13:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside på proceslinjen

Når jeg starter internet explorer kommer der normalt et icon nede på proceslinjen hvor der står hvilken hjemmeside jeg har åbnet. Nu står der bare et h. Hvad gør jeg for at ændre det.
30. marts 2006 - 13:51 #1
... ikke helt forstået ?

Er det for alle sider ?
Avatar billede vibydk Nybegynder
30. marts 2006 - 14:33 #2
ja det er også lidt svært at forklare, men prøver igen.

Du har skrivebordet på windows. Du starter internet explorer og du er inde på hjemmesiden sportenkort.dk og normalt vil det stå nede på procelinjen, men hos
mig står der bare h og det ved alle de hjemmesider jeg starter.
Avatar billede gratis Nybegynder
30. marts 2006 - 14:45 #3
har du ændret skriftyper i windows eller internet explorer ? hvis du ikke har det og det er opstået af uvisse grunde, har du muligheden for at bruge systemgendannelse:

Du ka bruge systemgendannelse og vælge et punkt fra før problemet opstod, minuset ved det er,at programmer der er installeret efter det valgte punkt, skal installeres igen.Du finder systemgendannelse her | Start | Alle Programmer | Tilbehør | Systemværktøj | Systemgendannelse | din pc blir genstartet og gendannet til det valgte tidspunkt.Du kan fortryde gendannelsen skulle det være.
Avatar billede vibydk Nybegynder
30. marts 2006 - 15:03 #4
tak for rådet men det er desværre ikke det
Avatar billede vibydk Nybegynder
30. marts 2007 - 22:22 #5
lukker nu for yderligere