Avatar billede olh Nybegynder
03. maj 2001 - 22:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvordan sendes en frontpage side og åbnes

Jeg har lavet en simpel side med få billeder som jeg skal sende med mail. Når den åbenes hos modtager mangler billede og andre vigtige ting og den er vanskelig at åbne. Hvad er der regtige metode til at sende en sådan side.
Avatar billede kurtj Nybegynder
03. maj 2001 - 22:56 #1
Zippe mappen med undermapper ned i en fil. Billeder ligger jo ikke i selve siden, men som regel i mappen Images.
Så zip hele webstedet.
Avatar billede fedtmuledk Nybegynder
03. maj 2001 - 23:12 #2
rigtigt nok -zip er den bedste løsning.

Men du kan også åbne siden i explorer og vælge -FILER-GEM SOM... og så vælge som HTML side som den også foreslår.
derefter får du en html fil med tilhørende mappe, hvori billeder og andet tilhørende ligger.
derefter kar du sende hele dynen til modtager.
MEN MEN MEN det er nu lettest at zippe det hele så er der kun een fil at sende
Avatar billede sunski Nybegynder
12. maj 2001 - 18:44 #3
Man kunne jo oxo sende email\'en som ren html.
Avatar billede sunski Nybegynder
12. maj 2001 - 18:45 #4
Hvis man bruger f.eks. word, kan det nemt lade sig gøre. Men det kræver self. at modtager af mail\'en kan se den i html :^)
Avatar billede monstersurf Praktikant
15. maj 2001 - 06:46 #5
Pak Bibloteket ned og send det