Avatar billede penoe Nybegynder
29. marts 2006 - 07:00 Der er 7 kommentarer

Mus frosset fast midt på skærmen

Jeg kan ikke få mus til at virke. Hverken ps2 eller usb-mus (virker ok på anden pc).
Er ok i fejlsikret tilstand.
Ingen advarseler i enhedshåndteringen.
Avatar billede levithan Nybegynder
29. marts 2006 - 07:09 #1
prøv i fejlsikret tilstand at slette din mus. genstart så og start op i alm tilstand
Avatar billede penoe Nybegynder
29. marts 2006 - 07:25 #2
Jeg prøver. (Har prøvet at slette mus i enhedshåndteringen i alm tilstand, genstarte og musen blev installeret, men stadig frosset).
Avatar billede peet49 Nybegynder
29. marts 2006 - 08:26 #3
Kør en scandisk i fejlsikret tilstand.
Avatar billede penoe Nybegynder
29. marts 2006 - 14:49 #4
Der er en der har foreslået at jeg skulle systemfilerne med nogle skjulte bakup-systemfiler. Dog kunne han ikke fortælle hvordan og hvilke ???
Avatar billede peet49 Nybegynder
29. marts 2006 - 14:53 #5
Der er ingen skjulte backupfiler, med mindre der er en recovery CD til systemet.
Avatar billede jacla Nybegynder
07. april 2006 - 17:31 #6
Er det en USB mus?

MVH

JAN C
Avatar billede jacla Nybegynder
07. april 2006 - 17:33 #7
Sorry !

Glem mit første spørgsmål.

Har du en driver ligende, kan du prøve at fjerne den i enhedshåndteringen.

MVH

JanC