Avatar billede myggi Nybegynder
27. marts 2006 - 18:47 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til at købe brugt bæbar

er der et godt marked for brug hardware - jeg har søgt diverse steder på nettet ...men ikke med et godt resultat...
Avatar billede c-holst Novice
27. marts 2006 - 18:58 #1
http://www.qxl.dk/default/defaultlistelse.asp?catg=10062
brug lidttid på at tjekke priser

overvej dit budget set i forhold til nyt

hvad er dit budget
Avatar billede markbarner Praktikant
27. marts 2006 - 18:59 #2
Hej.
Prøv www.dba.dk
eller www.qxl.dk
jeg anbefaler klart du køber en IBM hvis det er noget der skal holde...
hvis du skal have dem fra ny så kig på:
www.laptop.dk
www.zepto.dk
www.dell.dk
www.edbpriser.dk
www.gate2prices.dk
www.laptop4u.dk

Hvis du har din egen virksomhed kan jeg måske få et godt tilbud til dig på nye bærbare via "itavis"
Held og lykke :-)
Avatar billede myggi Nybegynder
27. marts 2006 - 19:09 #3
Det er min søn som skal til Tyskland for at studere ..........budget er 3-4000 ...så hvis én af jer kan finde en brugt ...så ville jeg blive MEGET glad ...(skal bruge den næste lørdag) ..
Avatar billede myggi Nybegynder
27. marts 2006 - 19:13 #4
ps mht IBM .....det er et godt mærke ...jeg har en IBM R50P  ...men det er lige i overkanten hvad min søn har råd til
Avatar billede markbarner Praktikant
27. marts 2006 - 19:48 #5
så er mit bedste forslag noget i retning af www.elgiganten.dk