Avatar billede ibhansen Nybegynder
27. marts 2006 - 18:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med Remote installation service og Asus P5S800-vm

Jeg har problemer med at rise en pc med bundkortet Asus P5S800-vm. Jeg tror problemet ligger i, at harddisken er tilsluttet en SATA controller. Jeg har forsøgt at ligge en sata driver ind på ris serveren, men det har jeg ikke kunnet få til at fungerer.

Når jeg forsøger at rise pc'en hænger den bare ved "Setup is inspecting your hardware configuration" og så sker der ikke mere.
Avatar billede ibhansen Nybegynder
27. marts 2006 - 21:49 #1
Der må da være en der har haft problemer med SATA diske og en RIS-server før?
Avatar billede ibhansen Nybegynder
28. marts 2006 - 16:11 #2
Løste det med en BIOS update.