Avatar billede hojben Novice
26. marts 2006 - 22:56 Der er 1 løsning

asp fra ekstern server på webhosting.dk

er igang med et site i asp på en af www.webhosting.dk servere.

Deres support ønsker desværre ikke at medvirke til support på deres underlige opsætning af servere kontra webhoteller.

Det er sådan at (som jeg har læst det) hotellerne ligger på en Unix maskine og ønsker man asp på hotellet, skal dette hentes fra en ekstern server.

i følge http://www.webhosting.dk/helpagent.php skal man ligge sine asp filer i biblioteket /htdocs men intet om hvis hele sitet er lavet i asp.

På ASP serveren hvor ASP filerne skal ligge og udføres, er der følgende biblioteker:
Bibliotek - Bruges til
/htdocs  - Her skal ASP filerne placeres. De kaldes via http://asp.mitdomainnavn/aspfil.asp

Hvis fx hele biblioteket på Unix maskinen er tomt, da alle asp filerne ligger på asp.domæne.dk vil siden vel ikke blive vist?

Er der nogen der har erfaring med denne udbyder?

/Hojben
Avatar billede hojben Novice
26. marts 2006 - 23:26 #1
fandt selv løsningen.. lav en html-fil og smid en remoteframe i den og hent dermed aspfilen... damn skod..