Avatar billede brita Nybegynder
26. marts 2006 - 19:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kører man ftp på ip-adresse?

Mit domæne er lukket, men jeg har nogle filer på mit webhotel, som jeg gerne vil hente, inden jeg lukker det. Jeg kan ikke bruge mit username og password, fordi domænet er lukket, men jeg har fået en ip-adresse, som supporten fortæller mig, at jeg kan køre ftp fra. Jeg har bare aldrig gjort det før, og ved ikke, hvordan man gør. Jeg plejer at køre ftp gennem dreamweaver eller ftp-programmet Ipswitch.
Jeg tror, det er et banalt spørgsmål, men er det svært, skal jeg naturligvis nok give flere point!
Avatar billede leif Seniormester
26. marts 2006 - 19:14 #1
I stedet for at angive ftp.domæne.dk angiver du bare IP adressen i stedet for.
Avatar billede brita Nybegynder
26. marts 2006 - 19:15 #2
ok jeg prøver lige
Avatar billede brita Nybegynder
26. marts 2006 - 19:17 #3
det virker ikke.... skal jeg skrive http:// eller et eller andet foran
Avatar billede brita Nybegynder
26. marts 2006 - 19:23 #4
ok, nu virker det - tak! Drop et svar, leif
Avatar billede leif Seniormester
26. marts 2006 - 19:33 #5
Svar