Avatar billede grillmand Nybegynder
26. marts 2006 - 12:37 Der er 1 løsning

HTML kode til email form

Hej. Jeg har ledt en del rundt efter et svar på mit problem men desværre ikke fundet en løsning. Jeg har brug for en formular til mit site hvor besøgende kan indtaste navn, email og kommentar og det skal videresendes til min email. Jeg har opstillet en form men er i tvivl om hvorledes jeg skal lave koden til at sende det hele til i en mail.

Jeg benytter lidt PHP på sitet.

Håber nogen vil hjælpe mig. Ved godt det sikkert ikke er kompliceret for de fleste men stadig en udfordring for mig:-) P.S. Jeg har lavet formen i Dreamweaver hvis der er noget der synes overflødigt!

Form:

<form action="" method="post" dir="ltr" lang="da">
  <p>
    <input name="textarea" type="text" value="Navn">
  </p>
  <p>
    <input name="textarea" type="text" value="din@email.her">
  </p>
  <p>
    <textarea name="textarea" style="width: 300px; height: 200px">Kommentar</textarea>
  </p>
  <p>
    <input name="Send" type="submit" value="Send">
    <input name="Nulstil" type="reset" value="Nulstil">
  </p>
</form>
Avatar billede grillmand Nybegynder
26. marts 2006 - 13:14 #1
No problemo