Avatar billede stubid_cat Nybegynder
24. marts 2006 - 09:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

pdf i cdata tag i XML doc

Jeg får et PDF dokument tilbage fra en webservice hvor det ligger i et CDATA tag.
Hvordan får jeg åbnet adobe reader og vist PDF dokumentet fra min winform?
Avatar billede stubid_cat Nybegynder
24. marts 2006 - 09:44 #1
Jeg kan åbne et almindelig PDF dokument via:

string pdf = loader.GetPdf();
System.Diagnostics.Process process = new System.Diagnostics.Process();
process.StartInfo.FileName = "AcroRd32";
process.StartInfo.ErrorDialog = true;
process.StartInfo.Arguments = "ENUtxt.pdf";
process.Start();

men hvis jeg udskifter "ENUtxt.pdf" (en fysisk PDF) med pdf stringen så kommer der en ingen adgang fejl.
Re der nogen der ved om jeg er på den rette vej med dette eller nogen der har en bedre og virkende ;) løsning.

Et udsnit af det der ligger i min pdf string hvis det kan hjælpe:
"%PDF-1.3\n% VSARTestReport_Cust(ReportDesign1) - Report\n% Generated by admin on 24-03-2006 at 09:40:50\n5 0 obj <<\n  /Creator (Axapta)\n  /Producer (admin)\n  /Title (VSARTestReport_Cust\\(ReportDesign1\\) - Report)\n  /Author (Axapta  \\(build1951.3730\\))\n  /Subject (VSARTestReport_Cust\\(ReportDesign1\\) - Report)\n  /CreationDate (D:20060324094050)\n>>\n1 0 obj << /Type/Catalog  /Outlines 2 0 R /Pages 3 0 R>> endobj\n2 0 obj << /Type /Outlines /Count 0>>endobj\n7 0 obj <<\n  /Type /Page /Parent 3 0 R\n  /MediaBox [0 0 850.3937 850.3937]\n  /Contents [8 0 R]\n  /Resources
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
24. marts 2006 - 10:37 #2
du kan prøve med:
FileStream MyFileStream = new FileStream("dinpdffil.pdf", FileMode.Open);
        long FileSize;
        FileSize = MyFileStream.Length;
        byte[] Buffer = new byte[(int)FileSize];
        MyFileStream.Read(Buffer, 0, (int)MyFileStream.Length);
        MyFileStream.Close();

        Response.Clear();
        Response.ContentType = "application/pdf";

        Response.AddHeader("content-length", System.Convert.ToString(Buffer.Length));
        Response.BinaryWrite(Buffer);
        Response.Flush();
        Response.End();
Avatar billede stubid_cat Nybegynder
24. marts 2006 - 10:58 #3
Joo det virker fint i en WEB form (den version har jeg lavet ;) ) men nu leder jeg efter en måde at gøre det samme i en WINDOWS form :) .
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
24. marts 2006 - 11:03 #4
lol sidder lige og sover
Avatar billede stubid_cat Nybegynder
04. januar 2007 - 15:19 #5
jeg lukker