Avatar billede mr_zzz Nybegynder
23. marts 2006 - 20:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Usb virker ikke

jeg har problemer med min usb, den kan ikke finde mit kamera eller printer.

maskinen kører windows xp pro sr2.

hvis jeg geninstallere maskinen så virker det fint i en periode og lige pludselig stopper det ???? kan det være virus ???? er der nogen der er oplevet noget ligende ??? nogen der kender en løsning ???

Maskinen er beskyttet med norton antivirus 2006
Avatar billede levithan Nybegynder
23. marts 2006 - 20:12 #1
er det onboard usb eller pci kort usb
Avatar billede dragonknight Juniormester
23. marts 2006 - 20:13 #2
Fjern, en af gangen, alle referencer i enhedshåndteringen til USB, og genstart maskinen. Den vil så geninstallere drivers.
Avatar billede boxer Nybegynder
23. marts 2006 - 20:23 #3
Husker du at installere chipsetdrivere når du geninstallerer?
Ofte medfølger de på en cd.
Avatar billede mr_zzz Nybegynder
25. marts 2006 - 10:17 #4
Det er onboard usb, drivere er prøvet at blivet geninstalleret
Avatar billede dragonknight Juniormester
25. marts 2006 - 13:42 #5
Visse USB tingester skal IKKE være koblet i USB porten, når det medfølgende program/driver installeres. Det ved jeg gælder printere, visse USB netkort og visse kameraer.

Er du sikker på at du har installeret printer og kamera korrekt ?
Avatar billede mr_zzz Nybegynder
27. marts 2006 - 21:46 #6
jeg er 100 % sikker ( Jeg arbejder som it teknikker så jeg har prøvet alle de gængse ting.
Avatar billede levithan Nybegynder
27. marts 2006 - 22:22 #7
det er nok ikke det svar du ønsker men jeg ville hellere satse på et USB pci kort det kan fåes for max 200 kr og virker rimelig godt
Avatar billede mr_zzz Nybegynder
26. februar 2013 - 14:00 #8
lukket