Avatar billede iostream Nybegynder
23. marts 2006 - 19:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes I ?

Hej eksperter,

Jeg har denne side:
www.sourceload.com

Det er godt nok en php-fusion side, men jeg ville egentlig høre hvad i synes om den. Nogle idéer til hvad jeg kan skrive osv. på siden.

Evt også idéer til hvordan jeg får den så højt placeret på google som muligt.
Avatar billede trekkies Juniormester
23. marts 2006 - 19:17 #1
Kan godt lide farverne :)

Urene på sitet passer ikke sammen.
Avatar billede iostream Nybegynder
23. marts 2006 - 19:24 #2
Ok har i evt nogle idéer til indholdet på siden ?

og søgemaskinerne
Avatar billede trekkies Juniormester
23. marts 2006 - 19:25 #3
Sitet har ikke meget at byde på, men det kommer vel :)
Avatar billede iostream Nybegynder
23. marts 2006 - 19:30 #4
nej det er klart jeg mangler bl.a. nogle frivillige til at skrive artikler osv. og så skal jeg også lige have lavet et logo så der ikke står php fusion.

men har du/i nogle idéer til HVAD siden kan indeholde ?
Avatar billede stoiss Nybegynder
23. marts 2006 - 21:18 #5
Hejsa, indtil videre syntes jeg det bære for meget præd af phpfusion, i forvejen er jeg imod "færdig lavede" CMS systemer, da jeg hellere ser at folk forsøger sig med programering, som jeg selv.

Men som sagt tidligere kan jeg godt lide dit valg af farver, og så er der ikke meget indhold på siden endnu, men det kommer jo nok med tiden :)

MvH.
Stoiss :)
Avatar billede kimmys Nybegynder
24. marts 2006 - 00:53 #6
hehe jamen det er jo en php-fusion side, så den ligner jo en php-fusion side, så er der jo ikke mere at sige der!

Dette her lyder måske lidt dumt, men hvorfor har du lavet en hjemmeside hvis du ikke ved hvad du skal bruge den til?
det er vel det samme som at købe en Ubåd hvis man bor i sahara!

Find et emne du brænder for, lav et nyt design til siden, den skal ikke ligne noget fra php-fusion, du skal nok ikke regne med frivillige til at skrive artikler med det samme...
Avatar billede iostream Nybegynder
31. august 2006 - 21:54 #7
Lukker
Avatar billede iostream Nybegynder
31. august 2006 - 21:54 #8
.