Avatar billede figora Nybegynder
21. marts 2006 - 15:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

fejl ved maksimering af vindue

når jeg starter programmer, som fx Internet Explorer, starter der som maksimeret, vinduet er maksimeret. men så er fejlen at dette vindue opfører sig som et vindue der ikke er maksimeret, den har en rammer hele vejen rundt og kan flyttes rundt på, som den ikke skal. hvordan laver jeg det tilbage igen? så den ikke kan flyttes rundt på, og at den ligner et maksimeret vindue i stedet for et vindue der er strukket ud til alle sider.
Avatar billede balthazar Nybegynder
21. marts 2006 - 16:03 #1
er du helt sikker på at det er maksimeret ved maximize og ikke bare er et vindue der fylder "næsten" hele skærmen?

Ved godt at det er et dumt spørgsmål, men bare for at være sikker ;-)
Avatar billede figora Nybegynder
21. marts 2006 - 16:10 #2
når den er maksimeret (dansk version) er det som om at vinduet er bare trykket helt ud til alle sider, når man gendaner fra maksimum (vinduet bliver til et vindue) og maksimere igen, bliver det som det skal være, dvs at man ikke kan flytte rundt på det, der er ikke rammer på osv..
Avatar billede figora Nybegynder
09. maj 2006 - 20:10 #4
fandt fejlen, som lå i den driver fra nvidia, har en nye nu hvor fejlen er rettet
Avatar billede figora Nybegynder
09. maj 2006 - 20:10 #5
svar