Avatar billede leneberger Nybegynder
21. marts 2006 - 11:49 Der er 3 kommentarer

scanningsprogram - freeware, hvor?

Mit scanningssoftware til Brother 7420 er noget bras og omstændeligt at anvende. Jeg søger derfor efter et lille gratisprogram, der bare kan scanne og ikke andet.

Det skal harmonere med WIA-driveren til Brother og kunne batchscanne til fil uden jeg behøver at åbne programmet for hvert billede og klippe til.

Nogen, der har et tip? Billederne efterbehandles i Photoshop, så det skal være så simpelt som muligt.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. marts 2006 - 12:06 #1
Hvis billederne efterbehandlse i PS kan du så ikke bare installere scannerens TWAIN driver og hente billederne direkte ind i PS????

http://www.scanhelp.com/
Avatar billede leneberger Nybegynder
21. marts 2006 - 12:16 #2
Det var netop dét jeg ville være fri for, hellere bare et lille program, hvor jeg */i princippet/* kan nøjes med at skifte billederne ud i scanneren og trykke på Enter i scanningsprogrammet. Billederne skal nemlig ikke allesammen efterbehandles.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. marts 2006 - 12:07 #3
se mit link.