Avatar billede dudesicko Novice
20. marts 2006 - 15:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kender du et webhotel, der kan tilbyde hvad jeg skal bruge?

Hejsa

Jeg har en hjemmeside, der kører både asp, php, access databaser og MySQL
Kender du et webhotel, der tillader alle disse filtyper på een gang?
Hos dem jeg har fundet (f.eks. UnoEuro) skal man vælge enten den ene eller anden type... men det vil kræve en stor ombygning af min side, så hvis der findes et webhotel, der tager det hele på een gang, ville det jo være godt.

Webhotellet skal gerne køre stabilt og nogenlunde hurtigt...

På forhånd tak.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
20. marts 2006 - 16:03 #1
Hvis du skal have ASP og Access, skal du kun kigge efter windows webhoteller.
Det er ikke tit der er support for både access og mysql, men du kan være heldig.
Avatar billede dkshero Nybegynder
20. marts 2006 - 16:26 #2
http://zimnet.dk/webhotel.htm

prøv og kig der er : Win 1 og Win 2

med alt det du skal bruge (:
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
20. marts 2006 - 16:39 #3
Avatar billede it-dk Nybegynder
20. marts 2006 - 16:54 #4
Det gør www.intergate.dk som jeg selv bruger til nogle af mine domæner. Jeg syntes godt om dem, god services og hurtige servere. Du kan evt besøge deres side.
Avatar billede whee Nybegynder
20. marts 2006 - 19:02 #5
www.elitehost.dk Windows server er der både php/asp/access/og mysql
Avatar billede dudesicko Novice
30. marts 2006 - 22:14 #6
Tusind tak for jeres svar. Jeg vil lige prøve at undersøge det nærmere.... :)
Avatar billede dudesicko Novice
31. marts 2006 - 20:47 #7
Øhm... hvordan er det nu man uddeler point?

Hvilken ville i vælge?
Elitehost eller intergate? Jeg har haft kontakt til dem, og de understøtter alt det jeg skal bruge og prisen finder jeg fornuftig.... men hvilken er mon at foretrække?
Avatar billede it-dk Nybegynder
31. marts 2006 - 23:57 #8
Jeg kan kun anbefale intergate.dk da jeg selv bruger dem. Jeg har ikke brugt de andre. Men hvis og når jeg får flere domæner vil jeg også overveje at bruge intergate.dk til disse.
Avatar billede dudesicko Novice
14. april 2006 - 23:50 #9
Vi har valgt elitehost, så må vi se hvordan de kører :)
Avatar billede overload.dk Nybegynder
14. maj 2006 - 00:29 #10
hos yourhost.dk kører de med både php, asp og asp.net 1.1 eller 2.0