Avatar billede cooltowndk Nybegynder
19. marts 2006 - 11:59 Der er 3 kommentarer

Vuder Cooltown.dk

Hey jeg tænkte på om i gad vudere www.Cooltown.dk ?
Avatar billede Slater Ekspert
19. marts 2006 - 12:08 #1
Dit banner er ret fedt, men ellers er den måske lige lovlig meget "by the book" - set 1000 gange før.
Dog ingen problemer med brugervenlighed. Den er ganske lige til.
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
19. marts 2006 - 14:57 #2
Der er ikke meget innovativt over det, men den designstil er jo gennemprøvet, og det ved man hvad er, så det er jo ok... Siden er flot, men kan personligt ikke lide dine overskrifter over boksene (dem med striber osv.) synes teksten bliver.. hhm... utydlig af det...
Avatar billede dkshero Nybegynder
27. marts 2006 - 15:04 #3
siden er vidst blevet hacket :/
det er vidst igen nogle af dem der brænder det danske flag, ret surt.