Avatar billede leif Seniormester
19. marts 2006 - 10:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Color Picker

Hej,

Det har sikkert være oppe før, men kan ikke umiddelbart finde nopget brugbart.

Men jeg leder efter en funktion som kan tilknyttes et felt således at jeg kan vælge en farve hvor denså sætter farvekoden ind i feltet.

En som har noget liggende på Lager ? :)

På forhånd tak.

/Leif
Avatar billede johan.o Nybegynder
19. marts 2006 - 15:45 #1
Skrevet live og uden test men måske ideen kan hjælpe :)

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0//EN" "http://www.w3.org/TR/REC-html40/strict.dtd">
<html>
<head>
<script type="text/javascript">

function sw(Obj) {
elm=document.getElementById("show");
elm.style.backgroundColor=Obj.style.backgroundColor; }

</script>
</head>

<body>

<table style="width: 300px; margin: 0px auto;">
<tr>
<td style="width: 100px; background-color: red;" onclick="sw(this);">Red</td>
<td style="width: 100px; background-color: blue;" onclick="sw(this);">Blue</td>
<td style="width: 100px; background-color: green;" onclick="sw(this);">Green</td>
</tr><tr>
<td colspan="3" id="show">Choose above</td>
</tr>
</table>

</body>
</html>

Mvh. Johan
Avatar billede johan.o Nybegynder
19. marts 2006 - 15:46 #2
Jeg er ikke sikker på det er hvad du søger men så må du lige forklare dig nærmere :)

Mvh. Johan
Avatar billede leif Seniormester
19. marts 2006 - 15:49 #3
Jeg ville helst have at jeg ud for feltet har en lille knap hvor jeg får en farvepalette frem hvor jeg kan vælge imellem alle mulige farver.
Avatar billede leif Seniormester
19. marts 2006 - 15:50 #4
Jeg kommer til at have 5-7 forskellige felter de skal kunne vælge en farve til.
Avatar billede borghoffmeyer Nybegynder
19. marts 2006 - 16:21 #5
Måske er det her hvad du leder efter. Den er i hvert fald gennemarbejdet og ser godt ud. Den er gratis så længe de har deres logo på. Du kan dog også få den tilpasset for et mindre beløb.
http://colourmod.com/plugnplay/
Avatar billede roenving Novice
20. marts 2006 - 00:43 #6
Googl efter "colorpicker", der er rigtig mange rigtig gode ting derude, der kan en masse forskellige ting, jeg garanterer, at du også kan finde en, der passer dig !-)
Avatar billede leif Seniormester
27. maj 2006 - 19:31 #7
Sorry, den lange svartid.