Avatar billede vagt Nybegynder
17. marts 2006 - 21:36 Der er 11 kommentarer

Logger ind på gammel server

Jeg har lige skiftet server og fået rettet min dns så den peger over på den nye server. Når jeg taster min internet adresse eller bruger FTP, så ryger jeg ind på den gamle server og ikke den nye.
Hvis jeg bruger en anden computer eller mine venner prøver det hjemme hos sig, så ryger de ind på den nye server??
er der nogen der kan forklare hvad der er med denne ene computer?
Avatar billede lablo Nybegynder
17. marts 2006 - 21:44 #1
det kan være et internt problem på dit netværk. Bruger du router ?
Avatar billede vagt Nybegynder
17. marts 2006 - 21:47 #2
Jeg har tænkt på om det kan være routeren, men jeg har en anden computer der også kører på routeren, og den kan fint komme ind på den nye server.
Avatar billede lablo Nybegynder
17. marts 2006 - 21:53 #3
jeg ved godt det kan virke lidt søgt men hvis du genstarter den PC der ikke vil finde din nye server. Så burde den finde den nye server da den ikke har gamle data i chachen.
Avatar billede vagt Nybegynder
17. marts 2006 - 22:15 #4
ja det virker ikke
Avatar billede lablo Nybegynder
17. marts 2006 - 22:34 #5
udemærket :-)
Avatar billede vagt Nybegynder
17. marts 2006 - 22:41 #6
virker ikke lablo... ftp. program kan heller ikke logge ind på den nye server på den her pc.. hmm
Avatar billede lablo Nybegynder
17. marts 2006 - 22:50 #7
lol fik vist ikke læst hvad du skriver (jeg må være for træt :-D)

det var den eneste pc der ikke kunne tilgå din server ? hvis du slukker for din gamle server du ryger ind på hvad sker der så ?
Avatar billede vagt Nybegynder
17. marts 2006 - 23:04 #8
hmm ja slukker . jeg kan da ikke slukke webHosting min gl server .. det er min pc der er gal .. kan du sende en mail til mig på vagt.kc@oncable.dk så sender jeg lige et tlf-nr til mig -- er det okey
Avatar billede vagt Nybegynder
18. marts 2006 - 02:47 #9
hej lablo.. ja ved ik!! selv hvad der sker Men nu virker min pc.. så du skal lige have de 100 og takker mange gange for hjælpen
Avatar billede lablo Nybegynder
18. marts 2006 - 16:42 #10
hmm engang imellem sker der sære ting med de pc´ere :-D
Avatar billede vagt Nybegynder
18. marts 2006 - 16:49 #11
lablo tryk lige på svar tak GG