Avatar billede plnky Nybegynder
17. marts 2006 - 14:20 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Inferød forbindelse!!

Hej.

Jeg har en mobil med inferød og en computer med det også, jeg har haft de to ting til at finde hinanden med nu kan de ikke mere.. Ved ikke hvorfor og hvordan man får sendt noget fra computeren over på mobil..

pft.
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. marts 2006 - 14:24 #1
Prøv at se om din infarøde forbindelse er enabled på computeren (inde i BIOS)
Avatar billede plnky Nybegynder
17. marts 2006 - 14:25 #2
det er den for den kan godt finde en anden mobil, men det er ligesom om at når det har fundet mobil og installet den vil den ikke have med den at gøre.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
17. marts 2006 - 14:58 #3
blot et vådeskud.. har du prøvet at deaktivere firewall..??
Avatar billede plnky Nybegynder
17. marts 2006 - 15:36 #4
Ja det har jeg desværre prøvet.. men uden held..
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. marts 2006 - 16:44 #5
Hvilken com port er din IR sat op til. Det er ikke en net forbindelse, det er en com-port og skal sættes op som sådan! hvilket program bruger du på PC'en til at kommunikere med?
Avatar billede plnky Nybegynder
17. marts 2006 - 22:47 #6
ingen programmer, men kan forstå på dig man skal bruge et sådan program. Men hvor kan jeg finde sådan nogle programmer? og hvordan sætter jeg min IR op til comport???
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. marts 2006 - 23:25 #7
hvilket mærke er mobil telefonen?
Avatar billede plnky Nybegynder
18. marts 2006 - 17:18 #8
Min mobil er nokia 6610
Avatar billede james_t_dk Juniormester
19. marts 2006 - 11:00 #9
Så skal du bruge Nokia PC-suite: http://www.nokia.dk/support/software/pcsuite.php
Avatar billede plnky Nybegynder
20. marts 2006 - 08:44 #10
så virkede det.. Takker.. Du må gerne lige give et svar så du kan så dine point.. :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. marts 2006 - 08:50 #11
svar