Avatar billede riis7 Nybegynder
16. marts 2006 - 14:16 Der er 3 kommentarer

Koble trådløs router til alm.

Hej
Har en trådløs router, men har lige fået Cybercity bredbånd med tilhørende alm. router. Kan jeg koble min trådløse på den alm. for igen at få et WLAN herhjemme???
Claus
Avatar billede ierikk Nybegynder
16. marts 2006 - 14:20 #1
Jeg skal også lige have CC bredbånd, men vil ikke have router fra dem
? koster det ikke ekstra
Avatar billede riis7 Nybegynder
16. marts 2006 - 14:42 #2
ved ikke. Firmabetalt.  Kan man bruge hvilken som helst router til CC bredbånd ex.
Avatar billede levithan Nybegynder
17. marts 2006 - 09:39 #3
riis7
Du kan uden problemer koble en trådløs router på din Cybercity internet linje. Du skal bare sætte kablet fra LAN porten i CC routeren over i WAN PORTEN på den trådløse så skulle det virker. jeg bruger næsten samme løsning, bortset fra jeg har CC > Switch > trådløs