Avatar billede moffedrengen Nybegynder
02. maj 2001 - 20:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mouseover effekt...

kan ikke lige finde noget om det og jeg har ikke fået banket det på det rene endnu.. skal bruge følgende:

Et link, med mouseovereffekt(skifte farve og en lille besked i status linjen).. linket skal åbne et popup vindue på 200*200 (bare et eksempel).. så kan jeg selv pudse det tid... og måske en lille tidsporskydning.. så det åbner efter 1 minut.. hvordan gør man det?? er det MEGET svært?? nogen der har en lille kode liggende? =)
Avatar billede kld Nybegynder
02. maj 2001 - 21:14 #1
<SCRIPT>

function ChangeImg(imgName,Target) {
  img = new Image;
  img.src = imgName;
  document[Target].src = img.src;
}
</SCRIPT>

Her er koden til en mouse over
Avatar billede moffedrengen Nybegynder
07. maj 2001 - 21:14 #2
hmmmmm.... hvordan virker den kode???
Avatar billede moffedrengen Nybegynder
03. juni 2001 - 17:55 #3
jeg prøver lige igen at spørge hvordan det kode virker... =)
HVORDAN VIRKER DEN KODE?
Avatar billede moffedrengen Nybegynder
03. august 2001 - 18:29 #4
jeg fik aldrig noget svar... sorry... =)
Avatar billede cpufan Juniormester
03. august 2001 - 18:37 #5
kig ind på http://builder.dk

:)