Avatar billede pfr2697 Nybegynder
16. marts 2006 - 11:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HP Topbanner + Menu + Bund

Hej Alle..

Jeg skal bruge lidt materiele til en ven, som vil starte en lille hobby virksomhed. Hvor de reparerer og udskifter fuger mellem mursten. Han har et logo, men vi kan ikke rigtigt komme videre med det.

Vi skal bruge et Top-Banner 800 x 100 pixel:

Det skal være lige som det han har bare med Skrift verdena og så transperant.

Vi skal bruge en menu 100 x 400 pixel, til højre side af HP:

Der er frit slag, men følgende 5 punkter skal være med.
Profil

Vi udfører

Referencer

Tilbud

Kontakt

Vi skal bruge et Banner til bunden 800 x 25 pixel

Der skal bare stå tlf og email.

Generelt skrifttype Verdena, Takstfarve sort, Transperant da vi skal have mursten som baggrund. Kig på www.jasejendomsservice.dk, så kan i se hvad vi er ude efter.

Hvis der er nogen der har andre ider til Banner er de også velkomne.
Avatar billede wso Nybegynder
17. marts 2006 - 13:32 #1
vil du have det lavet eller skal du bruger ideér til det???

hilsen wso
Avatar billede pfr2697 Nybegynder
17. marts 2006 - 14:54 #2
Vil meget gerne have det lavet..

Peter
Avatar billede lp-freak Nybegynder
19. marts 2006 - 13:23 #3
Har du mulighed for at poste det logo du snakker om?
Avatar billede pfr2697 Nybegynder
20. marts 2006 - 08:06 #4
Har desværre kun det på www.jasejendomsservice.dk
Avatar billede wso Nybegynder
20. marts 2006 - 13:11 #5
jeg kigger lige på det når jeg tar hjem efter skole skriver senere